Fussball90 LogoFussball90 Logo
Note

تیم منتخب جوانان بوندس لیگا؛ از فروشتل تا آرپ

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

وبسایت رسمی بوندس لیگا ترکیبی از برترین جوان های بوندس لیگا انتخاب کرده است.

{دروازه بان}: کریستین فروشتل (بایرن مونیخ): متولد 28 ژانویه 2000؛ فروشتل از 15 سالگی با بایرن مونیخ تمرین می کند. مصدومیت مانوئل نویر او را به نیمکت بایرن مونیخ رساند اما حضور هاینکس و بازگشت اولرایش به فرم خوب، او را از کسب شانس برای بازی دور کرد. بدون شک او یکی از آینده دار ترین گلرهای آلمان خواهد بود.

{مدافعین}:

پاناگیتویس رتسوس (بایر لورکوزن): متولد 9 آگوست 1998؛ ملی پوش جوان تیم ملی یونان که با انتقالی سنگین راهی لورکوزن شد، نمایش های امیدوار کننده ای در چند پست خط دفاعی تیم هرلیش از خود نشان داد و می تواند آینده خوبی برای خود متصور باشد.

دایوت اوپامکانو (لایپزیش): متولد 27 اکتبر 1998؛ مدافع تازه 19 ساله شده لایپزیش نشانی از یک جوان ندارد و خیلی پخته بازی می کند! ملی پوش زیر 19 ساله های تیم ملی فرانسه یکی از اهداف اصلی بارسلونا به نظر می رسد و قطعا یکی از بهترین مدافعان آینده جهان خواهد شد.

دان آکسل زاگادو (بروسیا دورتموند): متولد 3 ژوئن 1999؛ مدافع بلند قامت دورتموندی که در خط دفاع آشفته زنبورها فعالیت می کند، قطعا نقطه ضعف هایی از خود نشان می دهد اما با اندکی تغییر، می توان پتانسیل خوبی در او دید.

ریکی فن درونگلن (هامبورگ): متولد 20 دسامبر 1998؛ استعداد یاب های هامبورگ که در پیدا کردن استعداد نمایش خوبی نشان داده اند، او را از روتردام هلند جذب کردند. در تیم متزلزل هامبورگ قطعا می توان به نمایش های فن درونگلن جوان امید داشت و آینده ای احتمالی برای او متصور بود.

{هافبک ها}:

دنیس گایگر (هوفنهایم): متولد 10 ژوئن 1998؛ رهبر خط میانی تیم ناگلزمن، کاری کرده تا خلا سباستین رودی اصلا حس نشود. گایگر که بسیار بالغ بازی می کند، در تیم پایه هم سابقه بازی با یولیان ناگلزمن جوان را دارد و خیلی زود تبدیل به یک بازیکن کلیدی برای هوفنهایم شد.

@35977@

وستون مک کنی (شالکه): متولد 28 آگوست 1998؛ تحت هدایت دومنیکو تدسکو و البته نبود بازیکن جانشین در ترکیب شالکه، وستون مک کنی جوان خود را به ترکیب اصلی رساند و نمایش های خوبی از خود نشان داد. قطعا تیم ملی آمریکا می تواند روی مک کنی حساب ویژه ای باز کند.

کریستین پولیسیچ (بروسیا دورتموند): متولد 18 سپتامبر 1998؛ شاید سرشناس ترین فرد این تیم، کریستین پولیسیچ آمریکایی باشد. مرد تکنیکی دورتموند مدتها است که یک بازیکن قابل اعتماد در وستفالن شده است. او در فصل جاری و با رفتن عثمان دمبله یک بازیکن کلیدی محسوب می شود و سن او اصلا قابل قیاس با نمایش هایش نیست.

کای هاورتس (بایر لورکوزن): متولد 11 ژوئن 1999؛ چپ پای خوش فکر لورکوزن که چندین رکورد باشگاه را جابجا کرده، هر زمان که برای تیم هرلیش و قبل از آن کورکوت و اشمیت به میدان رفت، نمایش قابل قبولی از خود نشان داد. هاورتس قطعا ایرادهای فراوانی در خود می بیند اما پتانسیل رسیدن به سطح اول فوتبال آلمان را در خود دارد و می توان به او کمی دل بست.

جیدون سانچو (بروسیا دورتموند): متولد 25 مارس 2000؛ خرید انگلیسی دورتموند که اولین انگلیسی این باشگاه هم محسوب می شود، هنوز قابلیت های خود را در این تیم نشان نداده اما شماره هفت او و سابقه بازی اش همه را منتظر درخشش کرده. برای اظهار نظر درباره او کمی زود است اما به نظر می رسد استعداد خوبی در او وجود داشته باشد.

{مهاجم}: یان فیته آرپ (هامبورگ): متولد 6 ژانویه 2000؛ مهاجم تیم ملی زیر 17 ساله های آلمان، اولین گلزن هزاره سوم بوندس لیگا و البته اولین بازیکن این هزاره در لیگ است! آرپ مدتها است که نگاه ها را معطوف خود کرده و تیم ملی آلمان، قطعا منتظر او برای رسیدن به سطح اول اروپا خواهد بود.

@35976@

برای وبسایت رسمی بوندس لیگا؛ با اندکی تغییر



کامنت‌ها