Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

ناگلزمن: می خواهیم گل های زیادی به براگا بزنیم!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

کنفرانس مطبوعاتی ناگلزمن قبل از بازی مقابل براگا

در مورد اسپورتینگ براگا:

مسلما براگا ایده آل ترین حریف ممکن نمی باشد. آنها توانسته اند با کیفیت خوب شان در سال های اخیر جام حذفی پرتغال را فتح کنند و حتی به فینال لیگ اروپا راه پیدا کنند. آن ها تیمی بسیار باتجربه هستند و با این رقابت ها آشنایی خوبی دارند و ما تحت هیچ شرایطی آن ها را دست کم نخواهیم گرفت. بزرگترین مشکل آن ها این می باشد که هر فصل ستارگان بزرگ خود را به دیگر غول های پرتغال می بازند و این یکی از دلایلی می باشد که آن ها به اندازه گذشته قدرتمند نیستند و ما می توانیم از این موضوع به خوبی استفاده کنیم.

در مورد هافنهایم:

پس از پیروزی مقابل بایرن مونیخ، شرایط ما کمی بهتر شده است. همانطور که انتظار داشتیم آدام شالای به آمادگی کاملش نرسیده است. کوین فوگت نیز به تمرینات برگشته اما حضور او در این دیدار مشخص نخواهد بود. گنبری نیز در تمرینات عملکرد خوبی داشته اما فکر می کنیم که حضور در این دیدار برای او کمی زود باشد. البته استفان پوش نیز شرایط بهتری پیدا کرده اما انتظار می رود او را برای بازی مقابل هرتابرلین در اختیار داشته باشیم. سندرو وگنر نیز شرایط بسیار بهتری پیدا کرده و انتظار داریم که او برای این دیدار آماده باشد.

در مورد این دیدار:

ما در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و اکنون می خواهیم که علاوه بر پیروزی مقابل حریف، گل های زیادی نیز به ثمر برسانیم. این، تفاوت ما با فصل گذشته مان می باشد، می خواهیم در هر باری حداکثر گل های ممکن را به ثمر برسانیم. فصل گذشته در بعضی از دیدارهای مانند بازی مقابل هامبورگ یا لایپزیش با این مشکل روبرو بودیم اما اکنون تیمی بهتر شده ایم و بازیکنان بسیار آماده تر و باتجربه تر شده اند. پیش بینی نتیجه این دیدار، تیم های صعود کننده و نحوه عملکرد براگا کار آسانی نخواهد بود. تنها هدف ما در این دیدار کسب اولین پیروزی من در لیگ اروپا می باشد. تنها چیزی که مشخص است این می باشد که ما به این دیدار خوشبین هستیم و اکنون می توانیم با این طرز فکر عملکرد بهتری داشته باشیم.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها