Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

هان در گفتگوی اختصاصی با وبسایت فوسبال: رویای من بازی دوباره برای تیم ملی آلمان است؛ در گلادباخ بسیار خوشحال هستم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

آندره هان مهاجم 26 ساله بروسیا مونشن گلادباخ که فصول خوبی را به همراه این تیم آلمانی سپری می کند این روزها مرد شماره یک کره اسب ها محسوب می شود. هان که سابقه انجام یک بازی ملی برای تیم ملی آلمان را در کارنامه دارد به سوالات کوتاه وبسایت ما پاسخ داد.

فوسبال: شما راه بسیار سختی را برای رسیدن به سطح فعلی خود انتخاب کردید. کوبلنز، کیکرس و نهایتا آگزبورگ و گلادباخ در بوندس لیگا. آیا ادامه دادن با هامبورگ و رسیدن به تیم اول آن ها آسان تر نبود؟ چرا در این تیم باقی نماندید و فکر می کنید که آیا آن ها بتوانند این فصل هم در لیگ بمانند؟!

آندره هان:

وقتی که در هامبورگ بودم آن ها به من گفتند که می خواهند قرارداد جدیدی با من امضا کنند و برنامه هایی با حضور من دارند. اما در پایان فصل هامبورگ یک مدیر جدید به خدمت گرفت. در پایان آن ها تصمیم گرفتند که کسی قرارداد جدید امضا نکند و من هم آینده ای در هامبورگ نداشتم. به همین علت بود که مجبور شدم باشگاه را ترک کنم و دوره جدیدی را شروع کنم. هامبورگ سال های سختی را سپری کرده است. امیدوارم بتوانند ثبات پیدا کنند و در لیگ باقی بمانند زیرا که آن ها یک باشگاه بزرگ با اصالت بزرگ هستند.

فوسبال: شما گاهی به عنوان مهاجم نوک در بروسیا بازی می کنید و این پستی است که ما در تیم ملی در آن مشکل داریم. برخی از هواداران ایرانی می گویند که شما یکی از بهترین پاسخ ها به مشکل هجومی تیم ملی آلمان هستید. ترجیح می دهید به عنوان مهاجم اول یا دوم یا وینگر بازی کنید؟ آیا می توانید خود را بار دیگر در پیراهن تیم ملی تصور کنید؟

آندره هان:

من ترجیح می دهم به عنوان مهاجم اول یا دوم بازی کنم زیرا که به دروازه نزدیک تر هستم. اما در انتها برای من آنقدر مهم نیست که در کدام پست بازی می کنم. فقط می خواهم به تیم کمک کنم تا موفق باشد و تا جایی که می شود پیروز باشد. رویای من بازی دوباره برای تیم ملی آلمان است و برای این موضوع بهترین تلاشم را خواهم کرد. اما در پایان این تصمیم مربی است.

@16974@

فوسبال: آندره شوبرت چطور شخصیتی است و تفاوت های او با لوسین فاوره یا مارکوس واینتسیرل چیست؟ درباره ابرل (مردی که ما ایرانی ها او را به شدت دوست داریم!) و آینده گلادباخ، هدف تیم شما برای فصل جاری و آینده چیست؟ می توانیم انتظار عناوینی را در چند سال آینده داشته باشیم؟

آندره هان:

من نمی خواهم سرمربی ها را با هم مقایسه کنم زیرا که هر سرمربی سبک و فلسفه خاص خود برای فوتبال بازی کردن را دارد. من از هر سرمربی چیزهای زیادی فرا گرفته ام. ما فقط می خواهیم یک فصل خوبی داشته باشیم. هدف ما کسب یک رتبه تک رقمی در پایان فصل است.

فوسبال: کره اسب ها همیشه استعدادهای بزرگی همانند یوپ هاینکس و لوتار ماتئوس تولید کرده اند. آیا می توانیم انتظار چند استعداد دیگر در آینده نزدیک را داشته باشیم؟ آیا شما بازیکن خاصی در تیم پایه خود را می شناسید؟!

آندره هان:

باشگاه ما بهترین شرایط پیشرفت بازیکنان جوان را دارد. گذشته این موضوع را تایید می کند. من فکر می کنم چند استعداد خوب در تیم داشته باشیم که می توانند در سال های آینده راه خود را به تیم اصلی باز کنند. اما راه سختی استو آن ها باید تلاش بسیار سختی برای برداشتن این قدم بزرگ انجام دهند. بنابراین پیش بینی این که چه کسی در پایان به تیم اصلی می رسد کمی سخت است.

فوسبال: آیا در بروسیا پارک برای چند سال آینده باقی خواهید ماند؟ می توانید بازی در خارج از کشور را تصور کنید؟ آیا در حال حاضر پیشنهادی از تیم های دیگر دارید؟

آندره هان:

من فقط می توانم بگویم که در مونشن گلادباخ احساس خوشحالی بسیار بسیار زیادی دارم. جو یک خانواده در این باشگاه حاکم است. ما چند سالی است که در سطح بین المللی بازی می کنیم و نمایش های بسیار خوبی در فصول گذشته داشته ایم. به همین علت است که در حال حاضر به باشگاه های دیگر فکر نمی کنم. فقط می خواهم تمرکزم را روی بروسیا و موفقیت به همراه این تیم بگذارم.

@16973@



کامنت‌ها