Fussball90 Logo
Fussball90 Logo
Bayer 04 Leverkusen

فولر: شبکه Sky از حد و مرز خود خارج شده است؛ آنها دروغ ظالمانه ای گفتند

میلاد ایلداری

رودی فولر شبکه اسکای را به دروغ پراکنی متهم و خواستار عذر خواهی این شبکه شد.

رودی فولر گزارشات شبکه Sky در مورد سرمربی این تیم پیش از دیدار حساس  مقابل اینتراخت فرانکفورت را " دروغی ظالمانه" خواند. به گزارش FFT شبکه Sky پیش از دیدار بایرلورکوزن برابر اینتراخت فرانکفورت که با پیروزی 3-0 شیرها همراه بود گزارش نموده بود که در جلسه ای که بین سهامداران باشگاه لورکوزن برگزار شده تصمیم به اخراج روگر اشمیت گرفته شده است. رودی فولر در مورد این گزارش کذب به Bild گفت:

هیچ جلسه و تصمیمی وجود ندارد. این یک دروغ ظالمانه از سوی Sky بوده است، آنها از خط و مرز خود عبور کرده اند. این یک مغالطه بزرگ قبل از دیداری حساس بود و تا زمانی که یک عذر خواهی رسمی از سوی Sky صورت نگیرد هیچ مصاحبه ای با این شبکه صورت نخواهد پذیرفت. 

لازم به ذکر است رالف فورسر سخنگوی شبکه Sky روز یکشنبه اعلام کرد که بصورت رسمی از بایرلورکوزن عذرخواهی کرده است:

ما اشتباه کردیم و در ورزشگاه بلافاصله پس از پایان بازی عذر خواهی کردیم.



کامنت‌ها