Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

اوبامیانگ در دادگاه پیروز شد

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

مهاجم گابنی بروسیا دورتموند موفق شد اتهام علیه خود را رفع کند.

به گزارش اشپورت آینس، پیر امریک اوبامیانگ علیه مشاور سابقش در دادگاه پیروز شد. مشاور اوبامیانگ که تا سال 2020 با دورتموند قرارداد دارد ادعا کرد در انتقال اوبامیانگ به دورتمند باید درصدی از درآمد سالانه او را بگیرد که در دادگاه ای که چندی پیش تشکیل شد میشاییل تسورک مدیر ورزشی دورتمند به عنوان شاهد اوبامیانگ حاضر شد و اوبامیانگ در این دادگاه برنده شد.

اوبامیانگ یک میلیون دادخواست در برابر کارلوس آریو، مشاور پیشین خود به دست می آورد. اوبامایانگ در مذاکرات بین باشگاه سابقش و دورتمند مشاور خود را وارد کرد. اما مذاکرات در مرحله نهایی بوده و آرینو دخالتی نداشته است. آرینو با این وجود گفت که در انتقال اوبامیانگ مذاکره کرده و نقش قابل توجهی داشته است. او  سالانه 10 درصد از حقوق و دستمزد اوبامیانگ را در دادگاه ناعادلانه می خواست.

میشاییل تسورک، پس از پایان دادگاه گفت:

ما خوشحالیم که این اختلاف قانونی در نهایت پس از چهار سال حل شده است و موقعیت قانونی ما تایید شده.

ادعا آرینو پس از اولین جلسه در ماه ژوئن 2015، توسط دادگاه منطقه ای رد شد. در روز پنج شنبه، شاهدان اصلی از طرف موکل سابق اوبامیانگ قادر به ارائه هیچ اطلاعاتی نبودند که می توانست به تشریح پرونده کمک کند. شاهد بیش از حد عصبی بود و نمی توانست به درستی به سوالات پاسخ دهد. در نتیجه مشاور سابق اوبامیانگ در شکایت خود به چیزی نرسید.

گرد آورنده: علی مرادی



کامنت‌ها