Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

اشمیت بعد از اولین هدایت وولفسبورگ: دیدیم که تیم چه نظمی پیدا کرده است!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

کنفرانس مطبوعاتی مارتین اشمیت پس از تساوی مقابل وردربرمن

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه وولفسبورگ، مارتین اشمیت سرمربی وولفسبورگ درباره تساوی برابر برمن در اولین بازی روی نیمکت گرگها گفت:

می توانستید در نیمه اول مشاهده کنید که ما چه برنامه ای برای این دیدار داشتیم. چه تغییراتی را عملی کرده ایم و عملکرد تیم چه نظم خاصی پیدا کرده است. بازیکنان با انرژی زیادی به بازی ادامه می دادند، مخصوصا در نیمه اول. ما در تمرینات روی پرسینگ تمرکز زیادی داشتیم و توانستیم این کار را در زمین نیز به خوبی اجرا درآوریم. به خوبی حمله می کردیم، فشار زیادی را روی آن ها وارد می کردیم و به دنبال گل های بیشتری بودیم. اما متاسفانه پس از شروع نیمه دوم، کنترل بیست دقیقه ابتدایی این نیمه را از دست دادیم و وردربرمن توانست خودش را بر بازی سوار کند و تیم برتر میدان باشد. هر دو تیم سه، چهار موقعیت خیلی خوب برای گلزنی داشتند پس می توانیم بگوییم که از این دیدار امتیازی خوب و ارزشمند به دست آوردیم. تمرینات سختی داشته ایم و همچنان به این کار ادامه خواهیم داد تا برای دیدار های پیش رو تیم را هماهنگ و یکپارچه تر کنیم.

صحبت های یونس مالی پس از تساوی مقابل وردربرمن اضافه کرد:

احساس ناهماهنگی نمی کردیم. البته مسلما شرایط به این شکل باقی نخواهند ماند چراکه هنوز فرصت کافی برای تطبیق خودمان با افکار مربی جدید را نداشته ایم و در هفته های پیش رو، با تمرینات و تلاش بیشتر این کار را خواهیم کرد.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها