Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

ناگلزمن: ماینتس فشار زیادی به حریف می آورد

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

کنفرانس مطبوعاتی یولین ناگلزمن برای دیدار مقابل ماینتس

  در مورد حریف: 

من سندرو شوارتز را از گذشته و از زمان حضور در تیم های زیر ۱۹ و ۲۳ ساله های می شناسم و با نحوه فوتبال آشنایی دارم. ماینتس فوتبال با کیفیتی را ارائه می دهد و فشار زیادی را به حریفش وارد می کند. ماینتس تیمی خطرناک می باشد و در فشار و حملات از جناحین، قدرت خاصی دارند. آن ها فوتبالی سرعتی و با کیفیت را ارائه می دهند. آن ها چه در زمین و چه در نیمکت بازیکنان خوبی دارند و ما باید برای این دیدار بسیار هوشیار باشیم.

در مورد هافنهایم و این دیدار :

در هفته های گذشته عملکرد خوبی داشتیم اما باید در به دست آوردن نتایج نهایی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم. برای مثال دیدار خانگی مان مقابل لیورپول را در نظر بگیرید، عملکردی واقعا بی نظیر داشتیم اما نتیجه نهایی قابل قبول نبود. در لیگ نیز پس از چهار دیدار، هشت امتیاز به دست آورده ایم و اکنون باید در هفته های پیش رو، امتیازات بیشتری نیز کسب کنیم. البته این موضوع فقط در مورد بوندسلیگا صدق نمی کند و باید در لیگ اروپا نیز عملکردمان را تغییر دهیم چراکه تاکنون کسب صفر امتیاز، به هیچ وجه عملکرد خوبی نبوده است.

  در مورد بازیکنان هافنهایم :

سرژ گنبری عملکرد خوبی در تمرینات داشته و اکنون آمادگی بیشتری به دست آورده اما حضور او در این دیدار هنوز مشخص نمی باشد و همانطور که در گذشته گفته ام، به طور قطع او را برای دیدار مقابل شالکه در اختیار خواهیم داشت. آدام شالای هنوز به صورت فردی تمرین می کند و برای این دیدار آمادگی کافی را ندارد. رابرت زولی به تمرینات تیمی بازگشته اما باید برای آمادگی کامل تر، زمان بیشتری به او بدهیم.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها