Fussball90 LogoFussball90 Logo
FC Augsburg

ماجرای حرکت منشوری دنیل بایر؛ چرا هازن هوتل با کاپیتان آگزبورگ دست نداد؟!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

دنیل بایر کاپیتان کم حاشیه وولفسبورگ صحنه ای عجیب رقم زد!

دیشب در جریان بازی های هفته پنجم، تیم های آگزبورگ و لایپزیش به مصاف هم رفتند که در پایان مردان مانوئل باوم با یک گل از سد شاگردان هازن هوتل گذشتند. به گزارش Kicker، در ثانیه های پایانی بازی اتفاق عجیبی رخ داد و دنیل بایر، کاپیتان آگزبورگ با دست خود حرکتی زشت و منشوری انجام داد که مخاطب حرکت رالف هازن هوتل سرمربی لایپزیش بود.

این حرکت باعث عصبانیت هازن هوتل شد و در انتهای بازی او حاضر نشد با بایر دست بدهد! هازن هوتل با عصبانیت درباره صحنه سخن می گوید:

نیازی نیست چیز دیگری بگویم. داور چهارم صحنه را ندید اما اگر می دید احتمالا اخراج مستقیم داشت. من به او گفتم که چه شده اما او توجه نکرد.

@33539@

دنیل بایر که حرکت عجیبی انجام داده، معذرت خواهی نمی کند:

90 دقیقه جنگیدیم و بازی بسیار داغ شده بود. در این چنین دیدارهایی شما احساساتی می شوید. من هم کمی جوگیر شده بودم و فضای بازی روی من تاثیر گذاشته بود. بعد از بازی خواستم با هازن هوتل صحبت کنم که او با من دست نداد، وقتی او نمی خواهد، دیگر صحبتی نمی ماند.

مانوئل باوم سرمربی اگزبورگ همانند بسیاری دیگر از افراد درون زمین متوجه این اتفاق نشده است:

من این موضوع را در بازی ندیدم و باید با بایر در فرصتی آرام تر ببینیم و روی آن صحبت کنیم. اکنون فقط می خواهم از پیروزی تیمم خوشحال باشم.

هنوز علت بی احترامی بایر به هازن هوتل مشخص نشده اما بازی تبدیل به یکی از حساس ترین بازی های فصل جاری شد که برخوردهای زیادی همراه داشت. از سوی دیگر هازن هوتل از شکست برابر آگزبورگ که به واسطه چرخشی بازی دادن بازیکنانش رقم خورد اصلا راضی نبود. احتمال محرومیت های بعدی برای بایر وجود دارد.



کامنت‌ها