Fussball90 LogoFussball90 Logo
Hannover 96

وضعیت هانوفر در شروع فصل جدید و عملکردش در نقل و انتقالات

جواد رامیار

بررسی هانوفر در فصل جدید بوندسلیگا

بعد از یک فصل غیبت تیم هانوفر باری دیگر به سطح اول فوتبال آلمان بازگشت، بعد از نایب قهرمانی در بوندسلیگای دو هانوفر با انگیزه ی فراوان برای احیای آبروی از دست رفته ی خود بازمیگردد؛

نتایج نه چندان دلچسب هانوفر در فصل پیش باعث شد که در اواخر فصل مدیران این تیم دنیل اشتندل را اخراج و آندره برایتنرایتر را جانشین وی کنند تا مطمئن شوند که دوری شان از بوندسلیگای یک بیشتر از یک سال طول نخواهد کشید.

برایتنرایتر در نهایت موفق شد تیم را نایب قهرمان کرده و به صورت مستقیم به بوندسلیگا صعود کنند، بعد از آن فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات آغاز شد تا بتوانند عملکرد خوبی را با توجه به یک سال دوری شان از سطح اول فوتبال آلمان داشته باشند.

هانوفر برای پست های دفاع کناری یولین کورب را از گلادباخ و ماتیاس استرزولک را از هامبورگ به خدمت گرفت، میشائیل اسر دروازه بان سابق دارمشتاتِ سقوط کرده را نیز خریدند، پیرمین اشوِگلر سوئیسی و با تجربه از هوفنهایم و مِولوت اردینچ ترک از متز فرانسه هم به هانوفر پیوستند.

بازیکنان خروجی هانوفر عبارتند از : استفان استرندبرگ به کراسنودار روسیه، آرتور سوبیچ لهستانی به دارمشتات، مارکو ماریچِ کروات به هوفنهایم، آندره هوفمان به فورتونا دوسلدورف، باباکار گیه به صورت قرضی به سنت ترویدنس بلژیک و تیمو کونیگزمان به گرویتر فورث.

حال باید منتظر بود و دید هانوفری که سابقه ی دو بار قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال آلمان را نیز در کارنامه دارد، در فصل پیش رو و بعد از یک سال غیبت در بوندسلیگا با برایتنرایتر سرمربی سابق شالکه چه خواهد کرد، مسلما اولین اولویت هانوفر باقی ماندن در لیگ است و بعد از آن هم نیم نگاهی به نیمه ی بالایی جدول خواهند داشت.



کامنت‌ها