Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

نکات آماری بازی وولفسبورگ- بروسیا دورتموند؛ اوباگل!

پیمان جعفری

مرور نکات آماری این بازی که با پیروزی 3-0 دورتموند به پایان رسید.

بروسیا دورتموند از هر جهت تیم برتر میدان بود. دو سوم بازی توپ در اختیار آنها بود و 13 شوت داشتند؛ در حالی که این آمار برای وولفسبورگ 7 شوت بود. میانگین پاس سالم زنبور ها 86 درصد بود و برای گرگ ها تنها 65 درصد.

پیروزی در افتتاحیه: برای ششمین بار در هفت سال گذشته، بروسیا دورتموند فصل جدید بوندسلیگا را با پیروزی آغاز کرد.

روندی ادامه دار: از زمان شکست 3-1 در جام حذفی 2015، دورتموند تمام 5 بازی بعدی خودش مقابل وولفسبورگ را با پیروزی به پایان برده است. 18 گل زده و فقط 3 گل خورده.

شروعی زود هنگام: کریستین پولیسیچ اولین گل تیمش در این فصل در مسابقات رسمی مقابل بایرن مونیخ و اولین گل تیمش در بوندس لیگای این فصل را به ثمر رساند

اوباگل: پیرامریک اوبامیانگ برای چهارمین بار در بازی افتتاحیه تیمش در بوندسلیگا گلزنی کرد. او تنها در فصل 14-15 این کار را انجام نداده بود. با گلزنی در سوپر کاپ و جام حذفی و بازی امروز، اوبا تاکنون 5 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

بازگشتی دوباره: 202 روز پس از آخرین بازی اش در بوندسلیگا مقابل ماینتس، ماریو گوتسه باردیگر در این لیگ به میدان رفت و در دو گل تیمش مشارکت داشت.

گلزن: مارک بارترا با گلزنی در بازی امروز و جام حذفی در هفته گذشته، به مدافعی تبدیل شده که توانسته است در تمام رقابت ها برای تیمش گلزنی کند. وی فصل گذشته در لیگ قهرمانان مقابل لژیا ورشو گلزنی کرده بود.



کامنت‌ها