Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

ناگلزمن: وردربرمن تیم بهتری شده است؛ درباره ترکیب تیمم صحبت نمی کنم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

سرمربی خوش فکر هوفنهایم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با وردربرمن شرکت کرد.

 

فردا شب رقابت های بوندس لیگا در فصل 2016-2017 آغاز می شود و از روز شنبه با 6 بازی ادامه می یابد. به گزارش وبسایت رسمی باشگاه هوفنهایم، یولیان ناگلزمن سرمربی هوفنهایم درباره اولین بازی تیمش که برابر وردربرمن خواهد بود می گوید:

وردربرمن بازی های خوبی را در پیش فصل داشته است. ما ترکیب ایده آل مان را پیدا کرده ایم، 2-5-3. آنها نیز در شکست ۵-۳ فصل گذشته از ترکیب و سیستمی متفاوت استفاده کردند. البته فکر نمی کنم که آنها دوباره از آن سیستم استفاده کنند. در هر صورت این یک بازی بسیار خوب و هیجان انگیز خواهد بود و هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند آمد. دلاینی، گاندورف و اگشتاین بازیکنان بسیار خوبی هستند که می توانند برای ما مشکل ساز شوند. آنها به تیمی با ثبات تبدیل شده اند و حریف خوبی برای ما خواهند بود. به نظر من آنها در پنجره نقل و انتقالات عملکرد بسیار خوبی داشتند و بازیکنان خوبی را از آکادمی جوانان به تیم اصلی شان اضافه کردند. وردربرمن به تیم بهتری تبدیل شده است.

ناگلزمن در مورد بازیکنان تیمش اضافه می کند:

تمام بازیکنان برای این دیدار آماده هستند. بازی مقابل لیورپول بازی بسیار سختی بود که برای ما هزینه هایی داشت اما به بازیکنان استراحت کرده و حالا آمادگی شان را به دست آورده اند. فکر نمی کنم که بازی مقابل وردربرمن با این دیدار (مقابل لیورپول) تفاوتی داشته باشد. اما چند تغییر در ترکیب انجام خواهیم داد، در این مورد صحبت نخواهم کرد چراکه همه گمان خواهند کرد که از عملکرد آن بازیکنان راضی نبوده ام و برای همین در ترکیب نخواهند بود.

وی در ادامه افزود :

بوندسلیگا بزرگترین رقابت در آلمان می باشد. همه تیم ها فصل سختی را پیش رو خواهند داشت به همین منظور تمام تمرکز ما روی بازی مقابل وردربرمن خواهد بود.

گردآورنده: علیرضا اسلامی
🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها