Fussball90 LogoFussball90 Logo
RB Leipzig

بیلد: برک به انگلیس می رود؛ رانگنیک برای بار چهارم بر سر کمپل با لورکوزن مذاکره خواهد کرد!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

لایپزیش می خواهد کوین کمپل را به تیم خود اضافه کند.

رالف رانگنیک مدیر ورزشی لایپزیش چندی پیش اعلام کرد که باشگاهش در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی دیگر بازیکنی جذب نخواهد کرد و از سوی دیگر بازیکنی را هم به فروش نخواهد رساند. به گزارش Bild، با جدی شدن علاقه کریستال پالاس به الیور برک، هافبک اسکاتلندی لایپزیش و احتمال بالای خروج او از این تیم، مسئولان این باشگاه می خواهند کوین کمپل را به تیم خود اضافه کنند.

کوین کمپل سابقه همکاری با رالف رانگنیک را در رد بول سالزبورگ، دیگر تیم کارخانه رد بول در اتریش در کارنامه خود دارد. به نظر می رسد انتقال برک چیزی در حدود 18 میلیون یورو برای لایپزیش سود داشته باشد و شیرها برای کوین کمپل چیزی در حدود 30 میلیون یورو طلب خواهند کرد. 

گفتنی است کمپل قبلا علاقه به خروج از لورکوزن را ابراز اما مقصد خود را فقط و فقط شخص روگر اشمیت در لیگ چین عنوان کرده بود. رودی فولر و چینی ها برای انتقال کمپل از نظر مالی به توافق نرسیدند و او در تیم ماند. گفتنی است کمپل سابقه همکاری با رالف هازن هوتل را هم در کارنامه دارد (همراه با تیم دسته پایینی آلن در آلمان) و برای به خدمت گرفتن او در این تابستان 3 بار با مسئولان لورکوزن مذاکره کرده اند اما رودی فولر حاضر به فروش او نشده است.



کامنت‌ها