Fussball90 LogoFussball90 Logo
FC Bayern Munich

آنچلوتی در اولین کنفرانس مطبوعاتی لیگ: می خواهیم دوباره قهرمان شویم؛ لورکوزن ایده جدیدی دارد؛ مولر وینگر نیست!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

کارلو آنچلوتی تیم خود را تکمیل می داند.

تیم های بایر لورکوزن و بایرن مونیخ فردا در آلیانس آرنا اولین بازی بوندس لیگا را برگزار خواهند کرد. به گزارش Sport1، آنچلوتی درباره افتتاحیه بوندس لیگا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شروع لیگ:

بسیار خوشحال و هیجان زده ایم که لیگ آغاز می شود. رویای فتح دوباره لیگ را داریم.

مصدومیت بازیکنان:

آلابا و روبن در فرم خوبی هستند. اما فردا درباره حضور آن ها در ترکیب تصمیم می گیرم. خامس هم به تازگی تمرینات فردی خود را آغاز کرده، نمی دانم که آیا در بازی هفته بعدی برابر برمن هم حاضر خواهد بود یا نه. اما مانوئل نویر قطعا فردا درون دروازه نخواهد ایستاد. برای او ریسک نمی کنیم و به احتمال فراوان برابر وردربرمن بازی خواهد کرد. به اسون اولرایش ایمان دارم، او به خوبی انجام وظیفه می کند. علاوه بر نویر و خامس، تیاگو، مارتینز، بواتنگ و برنات هم برابر لورکوزن بازی نخواهند کرد.

رودی یا تولیسو؟

آن ها هر دو می توانند بازی کنند یا روی نیمکت قرار بگیرند. من هنگام بازی دادن به قیمت بازیکنان توجه نمی کنم.

بایر لورکوزن

آن ها سرمربی جدید با ایده ای جدید به خدمت گرفته اند. شاید نیاز به زمان زیادی برای فهم ایده های او داشته باشند اما بازی فردا در هر حال شدید و حساس خواهد بود. بازی های اول فصل همیشه سخت و مهم هستند.

توماس مولر

توماس مولر در شرایط خوبی قرار دارد. او از اعتماد به نفس کافی برخوردار است که برای ما بسیار مهم محسوب می شود. او در وینگ بازی نخواهد کرد زیرا که من او را در این پست نمی بینم. شاید هم تلویزیون من خراب بوده است!

چالش جدید آنچلوتی

به امید فصل دوم خود در اینجا هستم. فصل پیش فصل خوبی را سپری کردیم، اما اکنون می توانیم و می خواهیم که بهتر از فصل قبل باشیم. تیم آماده و تکمیل است. بازیکنان خوبی با شخصیت بالا داریم که کیفیت فتح لیگ را دارند. اما شرایط آسان نیست. در شروع فصل گذشته هم مشکلاتی با دورتموند و لایپزیش داشتیم. اکنون هم همین طور است و تیم های زیادی می خواهند بایرن مونیخ را شکست دهند.



کامنت‌ها