Fussball90 LogoFussball90 Logo
RB Leipzig

هازن هوتل و مشکلاتی که تا روز شنبه باید آن هارا حل کند

امیر حسین جمالی

لایپزیگ در اوج آمادگی قرار دارد اما هنوز مربی آن ها در برخی از پست ها مردد است.

تیم هازن هوتل در دور اول جام حذفی و در یک بازی دوستانه مانند دورفمرکینگن را با نتیجه 5_0 پشت سر گذاشت. اما با این بازی هازن هوتل هنوز هم در مورد چینش ترکیب اصلی تیمش در بازی شنبه مقابل شالکه تردید دارد. هازن هوتل در سه روز و برنامه تمرینی پرفشار میخواهد بازیکنان را برای روز شنبه آماده کند. اما در برخی از پست ها هازن هوتل هنوز تردید دارد:

مدافع وسط: ویلی اوربان، در واقع دیروز داشت تنها بازی میکرد اوپامیکانو در حد انتظار ظاهر نشد و در بین دو نیمه تعویض شد. آرامش بخش ولی در عین حال غیرقابل تمرکز است. یک کارت زرد غیر ضروری گرفت و در آستانه اخراج هم بود. هازن هوتل درباره او گفت:

هنوز نمی دانم که او در روز شنبه در ترکیب اصلی قرار دارد یا خیر

جایگزین او استفان ایلساکنر بود که یک بازی خوب و آرام را ارائه داد. ماروین کمپر نیز آماده است.

 

هافبک دفاعی: در کنار نبی کیتا، کنراد لایمر قرار بود به هماهنگی برسد. او در پیش فصل به عنوان جایگزینی برای دمه انتخاب شده بود. اما لایمر در پست تازه خود به نظر می رسد زیاد مطمئن نیست. دلیلش هم واضح است، او خیلی دیر به تیم اضافه شد. او نباید در بازی برابر شالکه نیز این بازی بد را انجام دهد. اما لایمر خوش شانس است، چرا که هنوز هنوز 100٪ آماده نیست.

 

هافبک چپ: بروما هنوز هم در حد و اندازه جانشین فورسبرگ هم ظاهر نشده است‌. هنوز بدن او کاملا آماده نیست. او سال قبل یک جراحی را انجام داده بود. اما فورسبرگ؟ سوپرمن سوئدی به دلیل مشکل آنژین و مصرف آنتی بیویتک نمیتواند در این هفته تیمش را همراهی کند.

حال باید دید هازن هوتل چگونه با این مشکلات کنار می آید‌. او گفت:

 همه چیز به خود بازیکنان بستگی دارد. آن ها میتوانند تا شنبه مرا متقاعد کنند که در ترکیب قرار بگیرند.



کامنت‌ها