Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

اظهارات بازیکنان هوفنهایم بعد از شکست برابر لیورپول؛ واگنر: تهاجمی بازی خواهیم کرد و صعود می کنیم!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

بازیکنان هوفنهایم بعد از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

مارک اوت:

 نیمه اول بسیار خوب و قوی ظاهر شدیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم و لیورپول تنها یک ضربه آزاد و یک موقعیت دیگر داشت که با اشتباه ما چنین موقعیتی را بدست آوردند. باید برای بازی برگشت آمادگی بیشتر داشته باشیم. پیروزی با اختلاف دو گل در آنفیلد کار آسانی نخواهد بود اما ما باور داریم که می توانیم این کار را انجام دهیم. هاوارد پاس واقعا خوبی را برای من ارسال کرد که به ضربه پای چپم توانستم آن را به گل تبدیل کنم. جدا از شکست، به ثمر رساندن گل در اولین بازی اروپایی هافنهایم واقعا حس فوق العاده ای داشت.

ساندرو واگنر:

از نتیجه بازی ناامید نیستم. ما بازی خوبی داشتیم و عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم و واقعا بازی را در اختیار داشتیم. این همان چیزی است که هواداران از ما می خواهند. در بعضی بازی ها شما هر کاری که می کنید توپ وارد دروازه نمی شود و دیدار امشب، یکی از این بازی ها بود. اما این بازی نشانه خوبی بود که ما می توانیم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. پس باید ادامه دهیم. ما در این دیدار تیم برتر میدان بودیم. قصد داریم در بازی برگشت مقابل لیورپول نیز همین کار را تکرار کنیم. می خواهیم و می توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ما تهاجمی بازی خواهیم کرد و موفق خواهیم شد. بازی در آنفیلد یا رین-نکار برای ما فرقی ندارد، ما همچنان قصد داریم بازی خوبی را ارائه دهیم.

ندیم امیری:

در نیمه اول ما بطور قطع تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. ما ۲-۱ باختیم و به هیچ وجه سزاوار شکست نبودیم. واقعا بد است کع نتوانستیم در این بازی پیروز شویم اما تمام تلاشمان را در لیورپول خواهیم کرد. هواداران بی نظیر بودند، تاکنون چنین جوی را در این استادیوم تجربه نکرده بودم.

ارمین بیکاکیچ:

گلی که به ثمر رساندیم کمک بزرگی به ما خواهد کرد. اگر به نیمه اول نگاهی دوباره بی اندازیم، متوجه می شویم که ما حداقل باید دو یا سه گل به ثمر می رساندیم، اینکه نتوانستیم بسیار ناامید کننده است. اما ما تسلیم نخواهیم شد. همچنان شانس پیروزی در لیورپول را خواهیم داشت. شاید بطور کامل آنطور که باید با قدرت و هماهنگی بیشتر بازی نکرده باشیم اما فکر نمی کنم که ما در این دیدار عصبی بوده باشیم. ما شانس این را داریم که این نتیجه را جبران کنیم. ما فصل پیش با عملکردی خوب نهایت تلاشمان را برای حضور در این مرحله و حضور در مقابل چنین حریفی را کردیم. اکنون قصد داریم به عملکرد خوب و تلاشمان ادامه دهیم تا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم. آنفیلد ما را نمی ترساند.

کوین فوگت

بعد از اتمام بازی همه ما احساس ناامیدی کردیم. ما بازی و عملکرد بسیار خوبی از خودمان نشان دادیم مخصوصا در نیمه اول که بطور کامل بازی را در اختیار داشتیم. فکر می کنم اگر ما زودتر گل می زدیم و تیم پیروز میدان می بودیم، بازی کاملا متفاوتی را می دیدیم. حس ناامیدی فقط به این دلیل است که ما برای پیروزی در این دیدار تلاش زیادی کرده بودیم. اما این ناامیدی مانع کار ما نخواهد شد. نهایت تلاشمان را برای عملکردی بهتر و پیروزی در لیورپول خواهیم کرد.

گردآورنده: علیرضا اسلامی

به کانون هواداران هوفنهایم در تلگرام بپیوندید.

🆔 @persianhoffenheim

 



کامنت‌ها