Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

هافبک دورتموند از حوادث فصل گذشته می گوید؛ شاهین: طوری گریه می کردم که تا به حال نکرده بودم!

پیمان جعفری

هافبک زنبور ها از حادثه وحشتناک پیش از بازی با موناکو می گوید.

قاعدتا هیچ کدام از بازیکنان و هواداران دورتموند شب 11 آوریل 2017 را فراموش نخواهند کرد. در حالی که این تیم برای بازی یک چهارم نهایی با موناکو آماده می شد و همه چیز عادی به نظر می رسید، ناگهان 3 بمب در راه حرکت اتوبوس این تیم به ورزشگاه منفجر شد. اگر بمب ها تنها یک ثانیه دیرتر منفجر می شدند تمام اتوبوس در آتش می سوخت. اما این طور نشد و معجزه ای که اتفاق افتاد این بود که تنها مارک بارترا -هرچند به صورت جدی- آسیب دید. 

مصاحبه ای که اخیرا شاهین انجام داده نشان می دهد که هنوز هم افکار بازیکنان دورتموند درگیر این حادثه وحشتناک است.

به نقل از کیکر او در این باره گفت:

 شاید در تنها دو ثانیه اتفاقاتی افتاد که در آن لحظات زندگی خود را تمام شده می دیدم. همگی شوکه شده و بسیار ترسیده بودیم. من هم سر جایم خشکم زده بود و اصلا مغزم کار نمی کرد. دیدم که مارک مجروح شده است. لحظاتی وحشتناک و تاریک برای همه ما بود. پس از آن تلاش می کردم تا با همسر مارک تماس بگیرم و بگویم که او در بیمارستان است. به سختی نفسم بالا می آمد.

وقتی که به خانه بازگشت، همسر، پسر 5 ساله و دختر 1 ساله اش بسیار مضطرب و نگران بودند:

وقتی به خانه برگشتم، فقط چند ثانیه به آنها نگاه می کردم. سپس طوری گریه می کردم که هرگز گریه نکرده بودم. دخترم را در آغوش گرفتم و فقط خیلی خوشحال بودم که دوباره می توانستم آنها را ببینم. 

بعد که به همراه گونزالو کاسترو و مارسل اشملتسر در بیمارستان حضور یافتند. در سالن انتظار بیمارستان متوجه شد که اتفاقات زیبایی پس از حادثه روی داده است. طرفداران بروسیا دورتموند موناکویی ها را که جایی برای اقامت نداشتند، به خانه خود دعوت کرده بودند:

آن حرکت ها زیبا و باعث افتخار بود. نشان داد که برای همه طرفداران دورتموند چیز هایی فراتر از فوتبال وجود دارند. وقتی با کسی درباره 11 آوریل صحبت می کنم، اولین چیزی که به ذهنم می رسد همین اتفاقات زیباست.



کامنت‌ها