Fussball90 LogoFussball90 Logo
Note

خارج از دید بوندسلیگا؛ قسمت اول

King of Limbs

در این سری یادداشت به وضعیت بازیکنان سابق بوندسلیگا که در لیگ های دیگر اشتغال دارند می پردازیم..

چیچاریتو (وستهام، لیگ جزیره): خاویر هرناندز در بازگشت دوباره اش به لیگ جزیره مقابل تیم سابقش قرار گرفت، تیمی که بهترین روزهای فوتبالش را در آن گذراند. شیاطین سرخ در یک نمایش خیره کننده چکش ها را با نتیجه 4 بر 0 در هم کوبیدند. چیچاریتو در این بازی موفق شد فقط دو شوت به سمت دروازه منچستری ها بزند. مارکو ارناتوویچ بازیکن سابق وردربرمن هم در این بازی حاضر بود ولی او هم مثل چیچاریتو نا موفق بود و نتوانست خطری برای منچستریونایتد ایجاد کند. ضمنا هنریک میخیتاریان هافبک سابق دورتموند هم در این بازی حضور درخشانی داشت و موفق شد علاوه بر دادن دو پاس گل، 90 درصد پاس موفق هم ارسال کند.

هونتلار (آژاکس، لیگ هلند): ستاره سابق شالکه در بازی تیمش مقابل هراکلس 75 دقیقه روی نیمکت نشست، و بیشتر از 15 دقیقه فرصت بازی نیافت. هونتلار در این بازی بجز 2 شوت که یکی اش فقط در چارچوب بود، نتوانست کار خاصی بکند و در نهایت تیمش با نتیجه 2 بر 1 بازی را به هراکلس واگذار کرد. این مهاجم هلندی که در 7 سال حضورش در گلزنکرشن، 126 گل زده بود که 31 بارش در رقابت های اروپایی به ثمر رسیده بود. در این بازی امین یونس ستاره آلمانی آژاکس هم حضور داشت و موفق شد 3 شوت، 5 پاس کلیدی و 1 پاس گل بدهد تا در شب شکست تیمش نمایش بدی نداشته باشد.

چیرو ایموبیله (لاتزیو، لیگ ایتالیا): مهاجم سابق دورتموند یک هفته مانده به آغاز فصل، در بازی سوپرکاپ ایتالیا مقابل یوونتوس دوبار گلزنی کرد تا عقابهای ایتالیا با شکست یوونتوس قهرمان سوپرکاپ شوند. ایموبیله پیش از این بازی هم آمادگی بالایش را در بازی های دوستانه پیش فصل نشان داده بود. در این بازی علاوه بر ایموبیله، ستاره های سابق بوندسلیگا از جمله مانژوکیچ (بایرن و ولفسبورگ)، سامی خدیرا (اشتوتگارت) و داگلاس کاستا (بایرن مونیخ) هم حضور داشتند.

سردار تاسچی (اسپارتاک موسکو، لیگ روسیه): دو اشتباه در خط دفاعی تیمش در دقایق پایانی باعث شد تا بازی 1 - 0 برده را با شکست 2 بر 1 عوض کند. مدافع 30 ساله اسپارتاک که بین سالهای 2006 تا 2013 در اشتوتگارت توپ می زد دوفصل پیش به صورت قرضی در بایرن هم بازی کرد اما بعد از چند نمایش نا امید کننده دوباره به لیگ روسیه برگشت.



کامنت‌ها