Fussball90 LogoFussball90 Logo
Champions League

ناگلزمن: باید از این مرحله سربلند خارج شویم؛ شاید تغییر تاکتیک دهیم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

سرمربی هوفنهایم می خواهد لیورپول را شکست دهد!

هافنهایم باید امشب در مرحله رفت پلی-آف لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول برود. لیورپولی که سرمربی آن، یورگن کلوپ با تیم های بوندسلیگا آشنایی بسیار خوبی دارد. یولین ناگلزمن سرمربی ۳۰ ساله هافنهایم در مورد این بازی به وبسایت رسمی هافنهایم گفت :

مسلما لیورپول با بازیکنانی مانند کوتینیو، استوریج و لالانا قوی تر خواهد شد اما آنها مصدوم هستند. اینکه بقیه بازیکنان حریف سالم، و برای بازی امروز آماده اند موضوع خوبی است. سلامتی بسیار مهم می باشد و برای مصدومین حریف مان آرزوی بهبودی دارم. خوشبختانه ما تمام بازیکنان را در اختیار داریم. پس از پایان فصل، مصدومین زیادی نداشتیم و اکنون حتی آدام شالای که اخیرا مصدوم شده بود به تمرینات برگشته است و برای بازی امشب آماده می باشد. من و دستیارانم برای این بازی تاکتیک های خاصی را در سر داریم که در تمرینات اخیر آنها را به اجرا درآورده ایم. تصمیم نهایی برای اینکه چه کسانی در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت و چگونه باید بازی کنند را امروز صبح گرفته ایم.

سرمربی جوان ادامه می دهد:

درباره این بازی حس خوبی دارم، امیدوارم که بتوانیم آن شجاعت و بازی تهاجمی که در ذهن داریم را به اجرا درآوریم. مسلما هر چیزی در این بازی ممکن است. شاید حتی بازی را با چهار مدافع شروع کنیم. می توان درباره این بازی گمانه زنی های زیادی داشت. این بازی برای من، اعضای کادر فنی و بازیکنان حکم یک پاداش برای عملکرد خوب مان در فصل گذشته را دارد. حالا قصد داریم که به جایزه اصلی (حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) دست پیدا کنیم و به این منظور باید بتوانیم حریفمان را شکست دهیم. شاید حتی دو بار آنها را شکست دهیم. ما فوتبال خوبی را بازی می کنیم و قصد داریم در این بازی این موضوع را به خوبی نشان دهیم. باید بتوانیم از این مرحله سربلند خارج شویم، شاید هافنهایم روی کاغذ تیم برنده به نظر نرسد و همه احتمال پیروزی لیورپول را بیشتر بدانند. شاید این موضوع برای رسانه ها و تیم های انگلیسی عجیب باشد اما برای ما این بازی هیچ تفاوتی با بازی هفته اول بوندسلیگا ندارد. تمام تلاشمان را برای پیروزی خواهیم کرد و سپس برای دیدارهای بعدی آماده خواهیم شد.

 گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها