Fussball90 LogoFussball90 Logo
Champions League

کلوپ: از کیفیت هوفنهایم آگاهایم

یوسف عدالتخواه

کنفرانس خبری مربی المانی تیم لیورپول قبل ار دیدار حساس با هوفنهایم.

امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانانان اروپا دو تیم هوفتهایم المان و لیورپول انگلیس در بازی رفت به میزبانی هوفنهایم به مصاف هم خواهند رفت به گزارش سایت رسمی باشگاه لیورپول یورگن کلوپ مربی تیم انگلیسی مصاحبه ی قبل از بازی انجام داد :

مطمئن نیستم که دیدگاه من مانند شما بوده که فرصت برای انجام این یا آن مد نظر باشد. آخرین دیدار فصل گذشته در ماه مه مقابل میدلزبرو بود و ما برای رسیدن به این مرحله سخت تلاش کردیم. پس از آن دیدار می دانستیم که چهارم شده ایم اما خبر نداشتیم که در سید بندی حضور داریم یا خیر. سپس شب همان مسابقه یک نفر به ما گفت که در سید بندی حضور داشته و همین مسئله برایمان خوشحال کننده بود و فکر کردیم که می توانیم دستاورد های بیشتری نیز کسب کنیم.

 

مربی سابق بروسیا دورتمند ادامه داد :

 

سه ماه از فصل گذشته سپری شده و ما منتظر رسیدن دیدار پلی آف بوده ایم. اکنون زمان آن رسیده و نسبت به این دیدار بسیار خوش بینم. از کیفیت هوفنهایم آگاهیم و می دانیم چالش سختی پیش رویمان است اما پس از سال ها فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کرده ایم و این واقعا خوب است حتی اگر کار سختی پیش روی تیم باشد. بدیهی است که ما بیشتر از شما در مورد هوفنهایم اطلاعات داشته و تقریبا همه چیز را می دانیم. این چیزی است که ما باید به تیم گفته و از کیفیت و شرایط حریف، بازیکنان را آگاه سازیم. هر دو تیم قدرتمند بوده و هدف هر دو رسیدن به مرحله گروهی است و این واقعا هیجان انگیز خواهد بود.

 

مربی المانی تیم لیورپول درباره ی یولیان ناگلزمن مربی هوفنهایم نیز گفت :

 

یولیان یک استعداد بسیار بزرگ در زمینه مربیگری است. ما همدیگر را خوب نمی شناسیم زیرا زمان آن پیش نیامده است. زمانی که من از آلمان رفتم، شاید او سرمربی تیم زیر 19 ساله ها یا چیزی مانند این بود اما در این برهه که او در بوندس لیگا مربیگری کرده، ما با یکدیگر با پیام و چیزهایی مانند این در ارتباط بوده ایم. من سبک مورد پسند یولیان را واقعا دوست دارم زیرا فوتبال بازی کردن را دوست دارم و تیم او فوتبال جذاب و خوبی ارائه می کند. شاید بهترین نباشد اما قطعا او یک مثال فوق العاده برای مربیان جوان آلمانی است.

 

 

یورگن کلوب در جواب سوال " تیم با تجربه تر در این مراحل بهتر کار میکند یا بی تجربه ؟ " گفت :

 

به تجربه بالای حریفان در اروپا علاقه مند نیستم. شما باید یک سری کارها انجام داده و سپس تجربه کسب می کنید. در حالت کلی به تیم های باتجربه علاقه مند نیستم. ما با بازیکنان 20 ماه بوده که کنار هم هستیم و سعی کرده ایم آنالیزهای دقیق را به بازیکنان بگوییم و آن ها دقیقا می دانند که چه کاری باید انجام دهند. حریف ما بسیار تهاجمی بوده و اعتماد به نفس بالایی دارد. تجربه بالا مسئله مورد علاقه من نیستم اما می دانیم که دیدار دشواری مقابل آن ها خواهیم داشت.



کامنت‌ها