Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

گومز: دورتموند حریف بسیار دشوار تری خواهد بود

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

مهاجم آلمانی وولفسبورگ از بازی برابر دورتموند می گوید.

ماریو گومز، مهاجم ۳۲ ساله ولفسبورگ که توانست در پیروزی دیروز تیمش مقابل آینتراخت نوردستت بازوبند کاپیتانی گرگ ها را بر بازو کند، اکنون با کیکر در مورد این بازی، داوری، حس کاپیتانی و بازی های پیش رو صحبت کرده است.

گومز درباره بازی مقابل نوردستت گفت :

من در بازی های بسیار زیادی حضور داشته ام، ترکیب های زیاد و متفاوت. اما ترکیب مورد علاقه من سیستم تک مهاجمه می باشد، مانند بازی امروز. به قدری آماده ام که می توانستم بصورت مداوم دو ساعت دیگر نیز بازی کنم.

وی در مورد کوسلوفسکی، داور این بازی نیز گفت :

این بازی سختی بود و قضاوت آن نیز کار دشواری بود. اما به نظر من خطاهای زیاد و اشتباهی به سود نوردستت اعلام شد. برای مثال در صحنه خطای دقیقه ۱۶ به داور گفتم که یانیک برخورد بسیار آرامی با بازیکن حریف داشت و او تمارض کرده است اما داور حرف من را باور نکرد. در هر صورت قبول دارم که قضاوت این بازی بسیار دشوار بود و اشتباهات داوری همیشه جزوی از بازی بوده است اما نه تا این حد.

گومز در مورد انتخاب شدنش به عنوان کاپیتان جدید گرگ ها نیز گفت :

هیچ چیز برای من تغییر نکرده است. همانطور که فصل گذشته گفتم، قصد دارم در ولفسبورگ بمانم و حالا از اینکه به عنوان کاپیتان این تیم خوب انتخاب شده ام بسیار خوشحال هستم.

وی در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل دورتموند گفت :

دورتموند حریف بسیار دشوارتر و فرصت طلب تری خواهد بود. آنها از بازیکنانی با سطحی بسیار بالا برخوردار هستند و ما باید مقابل آنها بسیار محتاط عمل کنیم.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها