Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

گنبری در آستانه اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپا: جو آنفیلد خاص است؛ شانس پیروزی مقابل لیورپول را داریم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

وینگر تازه وارد هوفنهایم با روحیه ای خوب از بازی برابر لیورپول صحبت می کند.

هافنهایم باید در مرحله پلی-آف لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپولی برود که سرمربی اش به خوبی با تیم های آلمان آشنایی دارد و با بازیکنانی که جذب کرده در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. پس از پیروزی ۱-۰ یاران ناگلزمن در جام حذفی و صعود به مرحله بعد، اکنون سرژ گنابری، وینگر جوان بایرن مونیخ که بصورت قرضی در هافنهایم توپ می زند در مصاحبه ای با کیکر در مورد بازی پیش روی تیمش صحبت کرده است.

گزارشکر کیکر: اولین بازی رسمی شما با لباس هافنهایم چگونه بود ؟

ما در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم و باید زودتر و بیشتر گل می زدیم. آنها تقریبا تمام بازی را با بی احتیاطی گذراندند و همین موضوع باعث شد ما بازی را در اختیار بگیریم و پیروز میدان شویم.

گزارشگر کیکر: شما در این بازی حتی می توانستید در صورتی که کراماریچ آن پاس را به شما می داد اولین گل تان برای هافنهایم را به ثمر برسانید.

بله، بسیار نزدیک بود که اولین گلم را به ثمر برسانم.

گزارشگر کیکر: آیا جریمه یا برخورد خاصی با بازیکنانی که این گونه مانع روند به ثمر رساندن گل می شوند، خواهد شد ؟

نمی دانم، فکر نکنم.

گزارشگر کیکر: از اینکه باید در طی چند روز مقابل تیمی همچون لیورپول و سپس تیم قبلی خود، وردربرمن به میدان بروید چه حسی دارید ؟

اگر قرار باشد شما مقابل تیم قبلی تان بازی کنید یا حتی به لیگی بروید که قبلا در آن بازی می کردید، هیجان و تنش بیشتری برای شما خواهد داشت. البته چنین اتفاقاتی همیشه بوده اند و ما باید بعنوان یک تیم نهایت تلاشمان را برای پیروزی بکنیم.

  گزارشگر کیکر: به نظر شما آیا هافنهایم مقابل لیورپولی که در هفته اول لیگ انگلیس به تساوی ۳-۳ مقابل واتفورد رضایت داد شانس پیروزی خواهد داشت ؟

مشخصا بله اما بازی بسیار سختی در انتظار ما خواهد بود. برای هر دو باشگاه بازی بسیار بسیار سختی خواهد بود. هر دو باشگاه با تاکتیک و شرایطی کاملا متفاوت با یکدیگر روبرو می شوند. بله، ما شانس پیروزی را خواهیم داشت.

گزارشگر کیکر : شما در گذشته در آنفیلد به میدان رفته اید و اکنون فضای این تیم و ورزشگاهش را برای هم تیمی هایتان چگونه توصیف می کنید ؟

آنفیلد جو خاصی دارد. بازی کردن مقابل تیمی که شعارش "تو هیچگاه تنها قدم نخواهی زد" جالب خواهد بود. بازی کردن در این استادیوم واقعا هیجان انگیز خواهد بود.

گرد آورنده علیرضا اسلامی

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها