Fussball90 LogoFussball90 Logo
Borussia Dortmund

از درکسلر تا ویلیامز؛ تمام گزینه های جانشینی دمبله

King of Limbs

عثمان دمبله و امره مور، دو تازه وارد دورتموند در فصل قبل در آستانه ترک این تیم قرار دارند. دمبله بعد از سپری کردن یک فصل موفق مورد توجه بارسا قرار دارد و مور بعد از گذراندن یک فصل نه چندان جالب در آستانه انتقال به اینتر است. در این یادداشت به گزینه های احتمالی دورتموند برای جانشینی این دو بازیکن می پردازیم.

ایناکی ویلیامز، 23 ساله، بیلبائو: یکی از بهترین بازیکنان تهاجمی بیلبائو که در چند فصل اخیر شدیدا مورد توجه زنبورها بوده است. خیلی ها از او به عنوان یکی از امید های اصلی خط حمله تیم ملی اسپانیا در سالهای اینده یاد کرده اند. او در وینگ و حتی مرکز خط حمله بازیکنی فوق العاده خطرناک است جایی که می تواند حتی در مواقع ضروری جای اوبامیانگ هم بازی کند. قیمت حدودی 50 میلیون یورو اعلام شده است که دورتموند بعد از فروش نجومی دمبله می تواند به راحتی این مبلغ را برایش بپردازد.

دمارای گری، 21 ساله، لسترسیتی: این بازیکن 21 ساله که بارها اعلام کرده مایل به ترک لستر در این تابستان است هم می تواند گزینه خوبی برای زنبور ها باشد. بازیکنی که چند وقت پیش اسکای اسپورت هم از او به عنوان یکی از بازیکنان مورد توجه دورتموند یاد کرد. این بازیکن با قدرت دریبلینگ بالایش می تواند یک گزینه ایده آل برای جایگزینی دمبله باشد.

جردن سانچو، 17 ساله، منچسترسیتی: هافبک چپ سرعتی سیتیزن ها که از او به عنوان یکی از برترین استعداد های لیگ انگلیس یاد شده، گزینه ایده الی برای دورتموند است. هرچند منچستری ها دوست ندارند او تیمشان را ترک کند ولی با توجه به پایان قرارداد این بازیکن در سال آینده انها مجبورند دیر یا زود با او وداع کنند. اگرچه سانچو در ماه ژوئن به همراه مدیر برنامه هایش در کمپ تمرینی دورتموند دیده شد ولی به نظر می رسد باشگاه ارسنال هم خواهان جدی این بازیکن است. بنظر می رسد دورتموند این بازیکن با استعداد را برای جایگزینی امره مور مدنظر قرار داده است ولی حتی اگر این دو بازیکن هم دورتموند را ترک نکنند بعید است دورتموند از علاقه اش به این استعداد طلایی کم کند.

مکسول کورنت، 20 ساله، لیون: در مقایسه با سانچوی جوان، کورنت بخاطر تجربه اش سریعتر در تیم بوژ جا خواهد افتاد. وینگر فرانسوی که در تمام تیمهای پایه ملی فرانسه بازی کرده و حال در تیم بزرگسالان ساحل عاج بازی می کند یک گزینه بسیار عالی برای جانشینی دمبله است. او بازیکنی بسیار قدرتمند و مستعد است و قیمت 22 میلیون یورویی او کار را برای جذبش سخت نمی کند. اما باید دید علاقه به رنگ سیاه و زرد در این بازیکن وجود دارد یا خیر.

یولیان درکسلر، 23 ساله، پاریس سن ژرمن: با وجود انتقال نیمار به پاریسن ژرمن، درکسلر خطر بزرگی را برای جایگاهش در ترکیب اصلی پاریس حس می کند. این موضوعات باعث شد که اسکای هم از او به عنوان یکی از گزینه های جانشینی دمبله یاد کند ولی خیلی بعید به نظر می رسد. پاریس به راحتی بازیکنانش را واگذار نمی کند و از سوی دیگر اینکه بازیکن سابق شالکه که در آنجا رشد کرد روزی برای دشمن بزرگشان بازی کند مسئله ای بسیار وحشتناک خواهد بود.



کامنت‌ها