Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bayer 04 Leverkusen

لورکوزن برای چیچاریتو جانشین نخواهد خرید؛ "خطر" مهاجم اصلی شیرها می شود!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

یوئل پوهیانپالو مهاجم نوک ثابت لورکوزن خواهد شد.

بایر لورکوزن بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل گذشته بوندس لیگا، با تغییر سرمربی همراه شد. به همراه خروج روگر اشمیت، هاکان چالهان اوعلو و خاویر هرناندز لورکوزن را ترک کردند تا خلا یک مهاجم نوک حس شود. به گزارش Kicker، شیرها نمی خواهند برای جانشینی چیچاریتو بازیکنی جذب کنند. هایکو هرلیش سرمربی جدید لورکوزن می گوید:

قطعا به پوهیانپالو فکر می کنیم. او برابر سلتاویگو نشان داد که با اولین شانس می تواند گل بزند. می توانیم برابر کارلسروهه هم از او استفاده کنیم.

رودی فولر مدیر ورزشی شیرها نسبت به خرید یک مهاجم جدید علاقه مند است، اما با توجه به مبالغ گران فعلی بازار، هرلیش می گوید نیازی به خرید بازیکن جدید نیست:

ما باید خریدهای خود را کم کنیم. فکر می کنم پوهیانپالو می تواند مهاجم ثابت ما باشد، من به او ایمان زیادی دارم.

گفتنی است پوهیانپالوی فنلاندی که اکنون 24 سال دارد، فصل گذشته در دو بازی اول فصل به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و چهار گل به ثمر رساند. پوهیانپالو که لقب "خطر" (#Danger) را از مطبوعات آلمانی بابت اولین هتریک یک بازیکن تعویضی در تاریخ بایر لورکوزن از آن خود کرده، قبلا هم در 17 سالگی رکورد سریعترین هتریک یک بازیکن فوتبال را با هتریکی در مدت کمتر از 3 دقیقه در اختیار داشت! ویدئوی سه گل او به هامبورگ در فصل گذشته در 11 دقیقه را می توانید مشاهده کنید:

ضمن این ها، کوین فولاند، آدمیر مهمدی، اشتفان کیسلینگ و مارک براسنیچ در خط حمله برای لورکوزن حاضر هستند.



کامنت‌ها