Fussball90 LogoFussball90 Logo
Note

یادداشت؛ پیش بینی ماتئوس از فصل جدید بوندس لیگا؛ آنچلوتی تحت فشار، هامبورگ در آستانه سقوط!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

لوتار ماتئوس درباره فصل جدید نظر خود را ابراز کرده است.

فصل جدید بوندس لیگا هشت روز دیگر آغاز می شود اما پیش بینی ها درباره آن مدتها است که شروع شده است. به گزارش SportBild، لوتار ماتئوس کارشناس تلویزیونی بوندس لیگا درباره فصل جدید متنی طولانی نوشته که بخش هایی از آن را می خوانیم.

1- دورتموند و لایپزیش به بایرن مونیخ حمله خواهند کرد: بوش به وستفالن آمده، خط حمله جوان بروسیا دورتموند با تجربه تر شده است و از سوی دیگر لایپزیش خود را به قدرت دورتموند نزدیک کرده. بایرن مونیخ باید شروع خوبی در فصل جدید داشته باشد اما در هر حال کارلو آنچلوتی تحت فشار بالایی است.

@32051@

2- شالکه سهمیه چهارم آلمان را خواهد گرفت: بعد از بایرن مونیخ، دورتموند و لایپزیش سه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را خواهند گرفت و بعد از آن شالکه تیم چهارم خواهد شد. به نظر من لئون گورتسکا نقشی مهم در فصل جدید لیگ بازی خواهد کرد و شالکه به خوبی او را حفظ کرد.

3- رقابت بر سر لیگ اروپا: جنگ بر سر لیگ اروپا بسیار شدید خواهد بود اما فکر می کنم لورکوزن تیمی باشد که قطعا این سهمیه را کسب می کند. بروسیا مونشن گلادباخ و هوفنهایم می توانند سهمیه های دیگر لیگ اروپای آلمان را به دست آورند. ماتیاس گینتر یک خرید هوشمندانه برای گلادباخ است و علی رغم افت تیمی هوفنهایم با رفتن زوله و رودی، ناگلزمن به اندازه کافی باهوش است که اروپایی شود.

4- روبرت لواندوفسکی آقای گل لیگ می شود: فصل گذشته او با اختلافی اندک موفق به کسب این عنوان نشد اما در فصل جاری پیر امریک اوبامیانگ را جا خواهد گذاشت. سیمون تروده مهاجم اشتوتگارت پدیده فصل مهاجمین خواهد شد.

@32050@

5- شگفتی مثبت: اشتوتگارت لیگ را سورپرایز می کند! هانس وولف سرمربی اشتوتگارت در دفاع یک مربی باهوش است و در خط حمله با دنیل گینژک و سیمون تروده لیگ خوبی را سپری خواهد کرد.

6- شگفتی منفی: هرتابرلین، وردربرمن و آینتراخت فرانکفورت افت خواهند کرد. این سه تیم انتظارات زیادی را یدک می کشند اما دلایل زیادی برای افت این تیم ها وجود دارد. برای مثال وردربرمن بیش از حد به مکس کروزه وابسته است و نوری باید این وابستگی را کم کند.

@32049@

7- سقوطی ها: هامبورگ شبیه به دارمشتات فصل گذشته است که پیش بینی سقوط از آن می شد. به عنوان مثال نیکولای مولر بهترین بازیکن آن ها وضعیت خوبی در هامبورگ ندارد و نمی توان آن را حفظ کرد. هانوفر، ماینتس، آگزبورگ و فرایبورگ دیگر تیم هایی هستند که در جنگ برای بقا حاضر خواهند بود.



کامنت‌ها