Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bayer 04 Leverkusen

مهاجم فنلاندی آماده فصل جدید

سید محسن علوی زاده

یوئل پوهیانپالو مهاجم لورکوزن آماده فصل جدید است.

یوئل پوهیانپالو که ماه آینده تولد 23 سالگی خود را جشن میگیرد، با خروج خاویر هرناندز از لورکوزن امیدوار است تا این فصل زمان زیادی برای بازی در ترکیب لورکوزن پیدا کند. این مهاجم فنلاندی که پیشتر سابقه حضور قرضی در تیم های آلن و فورتونا دوسلدورف را دارد، فصل گذشته 13 بار برای لورکوزن بازی کرد و در 182 دقیقه ای (11 دیدار) که در بوندسلیگا برای بایر بازی کرد، 6 گل زد تا به عنوان مهاجمی خطرناک شناسایی شود. ملی پوش فنلاند در مورد وضعیت خود در لورکوزن در مصاحبه با express ، گفت:

من برنامه های زیادی برای فصل جدید دارم. فصلی بسیار حائز اهمیت برای من است. امیدوارم بتوانم دقایق بیشتری بازی کنم و البته گل های بیشتری به ثمر برسانم. خودم را در دوسلدورف و تیم ملی فنلاند اثبات کرده ام. 

هایکو هرلیش سرمربی جدید لورکوزن در مورد مهاجمین خود گفت: 

ما 4 مهاجم {مهمدی، فولاند، کیسلینگ، پوهیانپالو} داریم برای دو پست و با توجه به اینکه در مسابقات اروپایی نیستیم، فکر می کنم شرایط خوبی داشته باشیم در این منطقه ولی در پایان باشگاه و مربیان تصمیم می گیرند. هنوز گل های زیادی به ثمر نرسانده ایم. یوئل هنوز نتوانسته کیفیت فوق العاده اش را در محوطه جریمه نشان دهد و هنوز جای پیشرفت دارد ولی من مطمئنم که روزهای بهتری در انتظار اوست.  

 

یوئل پوهیانپالو چند روز پیش در اینستاگرام خود با قراردادن ویدئویی از تمرینات خود نوشت: 

آماده سازی برای فصل جدید 👌 دروازه بانان آماده باشید! ☝️⚽️⚽️⚽️⚽️

 برای تماشای این ویدئو به کانال تلگرام کانون هواداران بایرلورکوزن در ایران بپیوندید.

گفتنی است پوهیانپالو در دیدار دوستانه دو روز پیش لورکوزن در برابر سلتاویگو، یک گل به ثمر رساند. این بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید. برای 



کامنت‌ها