Fussball90 LogoFussball90 Logo
Champions League

یورگن کلوپ: گویا اگر قرار باشد حریف مان را انتخاب کنیم، همیشه تیمی آلمانی را انتخاب خواهیم کرد!

یوسف عدالتخواه

سرمربی المانی لیورپول از تقابل با هوفنهایم میگوید.

یورگن کلوب پس از قرعه کشی پلی اف لیگ قهرمانان اروپا و خوردن تیمش به تیم هوفنهایم واکنش نشان داد به گزارش kicker  سرمربی لیورپول در مورد تقابل با هوفنهایم گفت :

 

خوب!بدون شک قرعه جذابی است. وقتی نگاهی به تیم هایی که ممکن بود به انها بخوریم انداختم، انتظار رویارویی با هوفنهایم را داشتم. بابت این موضوع معذرت میخواهم اما انگار اگر قرار باشد حریف مان را انتخاب کنیم، همیشه تیمی آلمانی را انتخاب خواهیم کرد!  از زمانی که فهمیدیم احتمال رویارویی مان با چه تیم هایی وجود دارد، میدانستیم که بازی آسانی را در پیش نخواهیم داشت.مطمئا این بازی اسان نخواهد بود.، اما نباید فراموش کنیم که انها نیز از قرعه ی خود خوشحال نیستند!

 

 

سرمربی سابق تیم دورتمند در ادامه افزود :

 

با قرعه ی تیمم مشکلی ندارم و خوشحالم که از آن باخبر شدم. اکنون می توانیم برای این دیدار آماده شویم. همانطور که همه میدانند، آن ها تیمی قوی هستند.به نظر من وقتی فصل را در رتبه چهارم بوندسلیگا به پایان می رسانید، این یعنی شما تیمی قدرتمند هستید. به نظرم ماه هیجان انگیزی در انتظارمان است و با چالشی جدی روبرو هستیم ما باید ابتدا در بازی دوستانه به مصاف واتفورد برویم و در عین حال برای تقابل با هوفنهایم اماده شویم برای روبرو شدن با این چالش ها من هیجان زده هستم.

 

سرمربی المانی قرمز های انفیلد درباره ی بازیکنان و کادر فنی تیم هوفنهایم نیز اذعان ذاشت :

 

هوفنهایم باشگاه جذابی است. باشگاه هوفنهایم دربوندس لیگا کاملا به ثبات رسیده است. آن ها بازیکنان عالی و البته جوان بسیاری دارند. هرچند که دوتا از  انها یعنی نیکلاس زوله و سباستین رودی به بایرن مونیخ پیوستند و ما میدانیم این موضوع باعث ایجاد تغییری در ترکیب این تیم میشود هر چند فکر میکنم این تغییر جزئی باشد. سرمربی هوفنهایم نیز مردی با استعدادی است او بسیار جوان بوده و فقط 30 سال سن دارد.

 

 

این مربی المانی که هفته ی گذشته با تیمش برای برگزاری جام ائودی کاپ به آلمان امده بود در خصوص منطقه ی هوفنهایم نیز صحبت کرد :

 

هوفنهایم منطقه ای عالی است و خیلی به روستا شباهت دارد ان منطقه از مکانی که من در انجا بزرگ شدم زیاد دور نیست به نظرم جایی فوق العاده است! والبته فراموش نکنیم انها دارای استادیومی فوق العاده نیز هستند.

 



کامنت‌ها