Fussball90 LogoFussball90 Logo
Bayer 04 Leverkusen

پنج واقعیت که از بازی جدید لورکوزن برداشت می شود؛ هرلیش سبک اشمیت را تغییر نخواهد داد!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

بایر لورکوزن در تعطیلات تابستانی با سرمربی خود روزهای پر فراز و نشیبی را سپری می کند.

بایر لورکوزن بعد از تغییر سرمربی در پایان فصل گذشته، اکنون هایکو هرلیش را بر روی نیمکت خود می بیند. بازی های پیش فصل ملاکی صد در صد مطمئن برای نظر دادن درباره مربی نیست اما در این یادداشت چند واقعیت که از بازی هرلیش تازه وارد برداشت می شود آمده است.

1-لورکوزن به سبک بازی اشمیت بازگشته است.

هایکو هرلیش هم همانند روگر اشمیت سبک بازی با پرس شدید و البته ضد حملات سرعتی را دوست دارد. استفاده شدید از مدافعین کناری و پرس سنگین از یک سوم دفاعی حریف در بازی های دوستانه هرلیش تازه وارد دیده شده است. چیزی که اشمیت هم به آن علاقه ای شدید داشت. تاکتیک مورد علاقه هرلیش 2-4-4 یا 2-2-2-4 به نظر می رسد.

شیرها تحت هدایت تایفون کورکوت از سرعت کمتری برای بازی بهره می بردند که این موضوع هم برای کسب امتیاز و فرار از سقوط بود. اکنون لورکوزن با سبک بازی سابق خود ادامه می دهد.

@31022@

2- بایرلورکوزن نیاز به یک تمام کننده دارد.

بایر لورکوزن با از دست دادن چیچاریتو نیاز به یک تمام کننده دارد. یوئل پوهیانپالو مرد شماره یک لورکوزن به نظر می رسید اما طبق بازی های انجام شده، هرلیش می خواهد فولاند و هاورتس را به عنوان دو مهاجم نوک خود در زمین قرار دهد. در هر حال چه جانشینی برای چیچاریتو خریداری شود چه نه، شیرها نیاز به هماهنگی بیشتری برای تمام کردن توپ های هجومی خود دارند.

3-بدنارسیزک تبدیل به هنریش دوم شده است!

بنیامین هنریش تحت هدایت روگر اشمیت از یک هافبک هجومی به یک مدافع کناری تبدیل شد؛ تغییری عجیب که فقط از سرمربیان شجاعی همانند روگر اشمیت بر می آمد. اکنون هرلیش با کاری مشابه، یاکوب بدنارسیزک را به عنوان یک مدافع راست معرفی کرده و از او خواسته تا پست هافبک وسط و هجومی خود را برای تیم رها کند. مدافع 18 ساله لهستانی می تواند همانند هنریش از فضای به دست آمده استفاده کند و خود را به ترکیب اصلی شیرها برساند؛ چیزی که با رفتار وندل اصلا دور از انتظار نخواهد بود.

@31023@

4- تمرکز هرلیش فقط بر روی "امتحان کردن" است.

تمرین های فشرده در اردوی لورکوزن دستور کار هرلیش بوده است. از این رو او بازیکنان خود را بیشتر خسته نکرده و در تمامی مسابقات دوستانه، از آن ها خواسته تا تلاش حداکثری خود را به کار نگیرند. ضمن این ها او از چندین و چند تاکتیک غیر معمول از جمله بازی با 3 دفاع هم استفاده کرده است.

5-اسون بندر و لارس بندر با هم فیکس خواهند بود.

به نظر می رسد هایکو هرلیش که مجذوب شخصیت برادران بندر شده، می خواهد از هر دوی این بازیکنان در زمین بازی استفاده کند. طبق مصاحبه های هفته های گذشته و ترکیب های استفاده شده توسط هرلیش، اسون بندر در کنار یوناتان تا در قلب خط دفاعی بازی خواهد کرد و لارس بندر به همراه کوین کمپل یا چارلز آرانگوییز در قلب خط میانی.

ضمن این ها به نظر می رسد بازیکنی برای پست 10 یا 8 جذب نخواهد شد و شیرها می خواهند از ولادلن یورچنکو برای این پست استفاده کنند.

@31024@

 به قلم دوریان اودرش برای وبسایت RP-Online، با اندکی تغییر

 



کامنت‌ها