Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

ناگلزمن: شایعات پیرامون تولیان مضحک هستند!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

سرمربی هوفنهایم نسبت به شایعات پیرامون خروج بازیکن خود واکنش نشان می دهد.

عدم حضور جرمی تولیان که هفته پیش بلاخره به تمرینات هافنهایم اضافه شد، در پیروزی ۲-۱ هافنهایم مقابل دربی کانتی اکنون باعث تقویت شایعات جدایی این مدافع جوان و با استعداد شده است. یولین ناگلزمن در این باره به بیلد گفت :

نه، این نشانه این نیست که او را از برنامه هایم خط زده ام. این شایعات واقعا مضحک هستند چراکه اگر من بخواهم که بازیکنی از تیم برود با او رو در رو صحبت خواهم کرد نه اینکه به دنبال فرستادن نشانه هایی برای خروجش باشم. اگر چنین کاری کنم (صحبت نکردن با بازیکن در این مورد و بازی ندادن به او) این نشان دهده ضعف مدیریتی و رهبری من است و فکر نمی کنم که من چنین مربی ای باشم. آمادگی جسمانی جرمی به اندازه کافی نبود و بازی دادن به او می توانست یک اشتباه بد باشد. این موضوع مشکلی نیست چراکه او بازیکنی سخت کوش است و در تمرینات نهایت تلاشش را برای کسب آمادگی می کند و فکر نمی کنم حتی ده دقیقه بازی دادن به دردی را دوا می کرد.

اخیرا تیم های بزرگی چون چلسی، تاتنهام و ناپولی از جمله مشتریان دست به نقد این مدافع همه کاره ۲۲ ساله بوده اند و به نظر سران هافنهایم در صورتی که بخواهند این بازیکن را به فروش برسانند، سعی خواهند کرد او را در بوندسلیگا نگاه دارند.

 گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها