Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

لیونبرگ در مصاحبه مفصل با کیکر: بایرن مونیخ مرا می خواست؛ یک انسان معمولی هستم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

مربی وولفسبورگ نسبت به فصل جدید خوش بین به نظر می رسد.

فردی لیونبرگ، بازیکن سوئدی که اکثر دوران فوتبالی اش را در آرسنال گذرانده است و اکنون در یک فصل دیگر باید در کنار آندریس یونکری کار کند که هر دوی آنها فصل پیش از آرسنال به کادر مربیگری گرگ ها اضافه شده اند. اکنون فردی درباره وضعیت فعلی و گذشته اش با کیکر صحبت کرده و رازهایی را فاش کرده است.

لیونبرگ که حضورش در ولفسبورگ را یک تجربه جدید و خوب می داند در این باره گفت :

من در گذشته ام در سطح بالایی از فوتبال بازی می کردم و اکنون سعی می کنم تا بازیکنان دیگر را برای رسیدن به کیفیتی بهتر راهنمایی کنم و به هر بازیکنی به هر شکل ممکنی کمک کنم. مسلما به اندازه گذشته ام توانایی بازی کردن و قدرت کافی را ندارم (با خنده) اما همچنان تاکتیک های فوتبال را به خوبی در خاطرم دارم و می توانم به این کار (مربیگری) ادامه دهم. من هر روز در اینجا یک چیز جدید یاد می گیرم. باید ببینیم که آیا این تجارب در آینده به درد من خواهند خورد یا خیر.

وی در مورد عملکرد و وضعیت فصل گذشته ولفسبورگ نیز اضافه کرد :

در اواخر لیگ تنها هدف ما کسب امتیازات بیشتر بود که متاسفانه نتوانستیم این کار را به خوبی انجام دهیم. اما آن فصل به پایان رسیده و اکنون تمام تمرکز ما بر روی نمایش فوتبالی بهتر و موفقیت هایی بیشتر است.

زمانی که از فردی لیونبرگ سوال کردند که چه چیزی باعث شد تا این ستاره سوئدی به ولفسبورگ بپیوندد، گفت :

من یک ستاره جهانی نیستم. من یک فوتبالیست عادی و یک شخص معمولی هستم که از زندگی در ولفسبورگ لذت می برم.

آندریس یونکر، سرمربی هلندی گرگ ها که شخصا لیونبرگ را به عنوان دستیارش انتخاب کرده است اکنون از وی تمجید کرده است. وی در این باره گفت :

او کیفیت خاصی به تیم می بخشد و حاضر است که تمام تلاشش را برای موفقیت تیمش انجام دهد. فردی بسیار متعهد است و تمام شرایط یک مربی خوب را داراست.

فردی لیونبرگ که نه سال را در آرسنال گذراند و به یکی از بزرگترین بازیکنان این تیم تبدیل شد اکنون از علاقه بایرن مونیخ به خودش می گوید :

زمانی که ۱۵،۱۶ سال سن داشتم بایرن مونیخ به جذب من علاقه مند بود اما این انتقال صورت نگرفت.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها