Fussball90 LogoFussball90 Logo
RB Leipzig

بیلد: لایپزیگ در حال آماده سازی برای انتقال کیتا

امیر حسین جمالی

به گزارش خبرگزاری بیلد مثل این که بالاخره لایپزیگ راضی به این انتقال شد.

در روز دوشنبه، کیتا دیگو دمه را به صورت وحشیانه مصدوم کرد. پس از آن، با بی اعتنایی در ویدیویی که توسط باشگاه منتشر شد، عذرخواهی کرد. معلوم نیست چقدر طول می کشد که دوباره اوضاع او در لایپزیگ به حالت قبل برگردد...

یا کیتا توانسته با کلوپ تماس داشته باشد؟

یورگن کلوپ، مربی تیم لیورپول، بدون قید و شرط هافبک دریبل زن لایپزیگ را میخواهد. اخیرا لایپزیگ پیشنهاد 75 میلیونی را هم رد کرد. آیا حرکات کیتا این معامله را پیچیده تر می کند؟

او در تمرین بدون انگیزه به نظر میرسد. بعد از رد کردن دو پیشنهاد او خشمگین به نظر میرسد. هازن هوتل نیز درباره این قضیه گفت:

همه چی آرام است. این برای من کافی است که به نبی در صبحانه نگاه کنم و یک لبخند ببینم‌.

با این حال، لایپزیگی ها برای خروج کیتا آماده می شوند. رالف رانکینگ به دنبال یک جانشین است، به همین منظور استعداد یاب ها و دستیاران خود را برای پیدا کردن جانشین فرستاده است. در ابتدا برنامه ریزی شده بود که یک بازیکن یک سال در کنار کیتا باشد. اما با اتفاقات پیش رو ممکن است رانکینگ قید بازیکن خود را زده و برنامه ریزی خود را تغییر دهد.

به هر حال، رانکینگ در فروش ستارگان تجربه داشته است: در سال 2014، سادیو مانه، از ردبول سالزبورگ به ساوتهمپتون پیوست اما نکته اینجاست که شرایط کاملا مشابه کیتا بود. او تا سال پایان قراردادش ماند و به مبلغ 15 میلیون یورو فروخته شد. امروز، مانه در  لیورپول و شاگرد یورگن کلوپ است ...



کامنت‌ها