Fussball90 LogoFussball90 Logo
RB Leipzig

کنراد لایمر در مورد خطای کیتا: اتفاقی عادی رخ داد

امیر حسین جمالی

کنفرانس مطبوعاتی بازیکنان و مربیان لایپزیگ در کمپ تمرینی اتریش. چهارمین کنفرانس: کنراد لایمر

بازیکن تازه وارد لایپزیگ کنراد لایمر، در کنفرانس مطبوعاتی خود برخورد نبی کیتا و دیگو دمه در تمرین صبح روز دوشنبه در کمپ تمرینی سیفلید را به عنوان برخورد عادی توصیف کرد.

این بخشی از فوتبال است ،روحیه خشونت همیشه وجود دارد.

به نظرت اون خطا انتقامی بود؟

هر دو آنها مقصر هستند. اما کیتا بلافاصله عذر خواهی کرد. مربی میتوانست خودش را درگیر کند و با نبی برخورد کند اما هیچ چیز نگفت، فقط به کیتا گفت که از دمه عذر خواهی کند.

 

همه چیز در باشگاه جدیدم عالی است. شرایط عالی، هم تیمی های خوب. واقعیت این است که من از ده سالگی در ردبول سالزبورگ بازی میکردم و تصمیم برای ترک سالزبورگ برایم بسیار سخت بود. اما با اطمینان و اعتقاد تصمیمم را گرفتم. اما نمی خواهم از الان به این فکر کنم که آیا من روزی لایپزیگ را به مقصد دیگری ترک میکنم. در اینجا خوشحال هستم.

 

حالا من اینجا هستم، من نیازی به چیزی بیشتر ندارم. برای من روشن بود که من می خواستم به لایپزیگ بروم. اکنون لایپزیگ، جایی که من دوست دارم آنچه را که منتظر من است، و جایگاهی که می خواهم به آن برسم. من باید تلاش کنم تا به سطح دمه و  کیتا برسم تا بتوانم بازی کنم.

 

 ادعاها؟ من هیچ ادعایی ندارم. مربی تصمیم می گیرد. او دو کمک هم دارد که در این امر به او کمک میکنند، من هیچ کاره ام. هر بازیکن خودش باید تلاش کند

 

به نظر خودت نقطه قوتت کجاست؟

از نظر خودم تعویض منطقه بازی و پرس شدید و قطع توپ.

چرا لایپزیگ را انتخاب کردی؟

خوب من علاقه زیادی به بازی در آلمان داشتم و همچنین شرایطی که باشگاه برای من فراهم میکند.

برای اولین سال در لیگ قهرمانان بازی کردی و فصل گذشته تو بهترین بازیکن در لیگ اتریش شدی. میخواهی این روند رو تو آلمان هم ادامه بدی؟

من می خواهم یاد بگیرم. رشد کنم. بنابر این همه چیزم و توانم را در تمرین خواهم گذاشت.

ترجمه توسط کانون هواداران لایپزیگ در ایران

@Leipzg_rb_ir



کامنت‌ها