Fussball90 LogoFussball90 Logo
Note

بررسی؛ ترکیب ابتدایی هوفنهایم در فصل 2017-2018 چگونه خواهد بود؟

آرمين عباباف

هوفنهایم آخرین تیم شکست نخورده پنج لیگ معتبر اروپایی در فصل گذشته بود. آنها نهایتا 28 ژانویه از لاپزیگ شکست خوردند اما در پایان موفق شدند سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان را کسب کنند.

آنها مانند بایرن، دورتموند و لایپزیگ سه غول فوتبال آلمان به لیگ قهرمانان بروند و از ماه آگوست کار خود را آغاز خواهد کرد. اما ترکیب آنها چگونه خواهد بود؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی نفرات هوفنهایم و ترکیب احتمای آنها برای فصل آینده بپردازیم.

جولیان ناگلزمن فصل گذشته عملکرد درخشانی در راین نکر آرنا داشت و تاکتیک های او از عوامل اصلی موفقیت هوفنهایم بود. آنها در اکثر بازی ها از سیستم 2-5-3 بهره بردند. نیکلاس زوله و سباستین رودی آن قدر خوب کار کردند که پیش از پایان فصل قهرمان آلمان آنها را خریداری کند. علاوه بر این دو هوفنهایم از بازیکنان فوق العاده دیگری نیز بهره برد.

کوین فوگت که پیش تر در آگسبورگ و کلن به عنوان یک مدافع جنگنده شناخته میشد، با رفتن به  عمق دفاع و آغاز بازیسازی های خود از آن منطقه به خوبی نقش یک سرجیو بوسکتس را برای هوفنهایم ایفا کرد. در خط حمله سندرو واگنر خرید جدید این تیم به خوبی نشان داد که 14 گل فصل گذشته اش در لباس دارمشتات تصادفی نبوده و وی علاوه بر 14 گل 3 پاس گل نیز به ثبت رساند. ددر کنار واگنر عملکرد تحسین برانگیز کراماریچ نیز سبب شد هوفنهایم فصل گذشته یکی از بهترین و روان ترین خطوط حمله بوندسلیگا را در اختیار داشته باشد. عملکرد واگنر سبب شد تا او در کنار رودی و زوله بخشی از تیم قهرمان جام کنفدراسیون ها در روسیه باشد.

@31000@

بدون شک انتقال زوله و رودی شکاف عمیقی را در خط دفاع هوفنهایم ایجاد کرد. شکافی که برای پرکردن آن قطعا نیاز به خرید های تازه بود. آنها فلورین گریلیش، نیلوشولز و جاستین هوگما را از برمن، گلادباخ و هراکلس خریداری کردند. با این حای دو خریدی که توجهات را به خود جلب کردند نوردویت و گرنابری بودند. بازیکنان آکادمی آرسنال از وستهم و بایرن ب تیم اضافه شدند.

اما چه کسانی و چگونه در ترکیب ابتدایی این تیم حضور خواهد داشت؟ ناگلزمن جوان اولین مربی بوندسلیگا بود که به استفاده مداوم از سیستم 3 دفاعه روی آورد. از این رو پیش بینی اینکه او فصل جدید را با 3 دفاع مرکزی آغاز کند چندان غیر منتظره نیست.

سرژگنابری، هم تیمی گریلیش در وردربرمن در فصل گذشته در هر 97 دقیقه ای که به میدان رفت روی یک گل تاثیر مستقیم داشت. وی که در اولین بازی خود برای مانشافت هتریک کرده است به احتمال زیاد در فصل جدید در سمت چپ خط حمله هوفنهایم به میدان رود. در طرف دیگر نیز به احتمال فراوان کراماریچ که فصل گذشته 15 گل زد و 8 پاس گل داد حضور خواهد داشت. ندیم امیری نیز دیگر بازیکن محمتل در این دو پست است. وی فصل گذشته 20 بار از ابتدا برای هوفنهایم به میدان رفت.

@31001@

نوردویت که بیش تر دوران فوتبالی خود را در خط هافبک به میدان رفته و در گذشته در کنار ژاکا خط هافبک گلادباخ را تشکیل می دادند به احتمال زیاد به خط دفاع خواهد رفت تا جای زوله را پر کند. همان طور که ناگلزمن اشاره کرده است نوردویت بازیکنی انعطاف پذیر است و می تواند در نقاط مختلف زمین به میدان رود.

ما بازیکنی را خریداری کرده ایم که گزینه های زیادی به ما می دهد. او برای بازی در زنجیزه سه دفاعه مناسب است. همچنین میتواند در خط هافبک و دفاع چهار نفره به میدان رود.

حال با بهره مندی هوفنهایم از جوان ترین مربی بوندسلیگا و دو توپچی سابق سوالی که مطرح شده این است: آیا هوفنهایم باز هم میتواند آخرين تیم شکست خورده اروپا لقب گیرد؟

 



کامنت‌ها