Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

آینده مبهم آرنولد؛ کاپیتان تیم جوانان آلمان، وولفسبورگ را ترک می کند؟

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

احتمال خروج آرنولد از وولفسبورگ وجود دارد.

 

به نقل از Kicker، ولفسبورگ باید در روز دوشنبه، دومین کمپ تمرینی اش را در مارینفلد برگزار کند تا مکسیمیلیان آرنلد و یانیک گرهارت که در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ ساله های اروپا و تعطیلاتشان بوده اند، به خرید های جدید این تیم و دیگر بازیکنان در تمرینات بپیوندند.

مکسیمیلیان آرنلد، کاپیتان آلمان در قهرمانی زیر ۲۱ ساله های اروپا که یکی از جوانان مستعد و آینده دار ولفسبورگ محسوب می شود، اکنون مورد گمانه زنی های زیادی قرار گرفته و به نظر امکان خروج او از این تیم بیشتر از همیشه قوت گرفته است.

آندریس یونکر، سرمربی گرگ ها در مورد وضعیت آرنلدی که از نیمکت نشینی های مداومش در فصل قبل ناراضی می باشد، گفت :

به نظر می رسد او دیگر طاقت نیمکت نشینی را ندارد و این موضوع برای او و همچنین ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرایط فصل گذشته مکسی را کمی ناراضی کرده و باتوجه به وضعیت فعلی و احساسات او، اکنون ما در مورد او کمی نگران هستیم اما امیدوار هستم که او با ما بماند.

مکسیمیلیان آرنلد نیز در این باره گفت :

من تا سال ۲۰۲۰ با ولفسبورگ قرارداد دارم اما هیچ چیز به طور قطع مشخص نیست و ممکن است که هر اتفاقی رخ دهد. من از آن دسته بازیکنانی نیستم که بگویم می مانم اما بروم، و یا بگویم می روم اما بمانم. هنوز تصمیمی نگرفته ام و پس از صحبت با مسئولین، وضعیتم را مشخص خواهم کرد.

 گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها