Fussball90 LogoFussball90 Logo
RB Leipzig

علت باقی ماندن کیتا در بوندس لیگا؛ چرا لایپزیش می خواهد ریسک ضرر 40 میلیون یورویی را بپذیرد؟!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

چرا نبی کیتا در لایپزیش باقی خواهد ماند؟

نبی کیتا و لیورپول تبدیل به سوژه اصلی این روزهای مطبوعات انگلیسی شده اند. یورگن کلوپ تمام علاقه خود به نبی کیتا را از طریق مدیران لیورپول وارد میدان کرد و طبق مصاحبه ها و شواهد، کیتا هم نسبت به پیوستن به لیورپول بدون تمایل نبود.

یشنهادهای متوالی لیورپول با رقم های سنگین که به چیزی حدود 85 میلیون هم رسید از سوی لایپزیش رد شد تا علامت سوالی بزرگ در ذهن هواداران پیش بیاید؛ چرا کیتا که بند جدایی 45 میلیون یورویی در تابستان آینده دارد با مبلغ قابل توجه 85 میلیون یورو تیم را ترک نمی کند؟!

بر اساس شنیده ها، کیتا و لیورپول برای رسیدن به هم تمایل داشتند اما عامل اصلی برای باقی ماندن کیتا در لایپزیش، شخص رالف رانگنیک مدیر ورزشی توانمند این تیم است. طبق شنیده ها، رانگنیک در زمان مدیریتش در هوفنهایم با نمایش های بسیار خوبی در حال ادامه کار خود بود اما فروش لوییز گوستاوو به بایرن مونیخ در آن زمان، علی رغم میل باطنی رانگنیک صورت گرفت و به همین دلیل او هوفنهایم را ترک کرد

اکنون برخی ژورنالیست ها می گویند علت اصلی باقی ماندن کیتا در لایپزیش شخص رانگنیک است و با جدایی کیتا، اتفاقی شبیه به هوفنهایم برای لایپزیش رخ خواهد داد و مسئولان تیم متمول آلمانی نمی خواهند مدیر ورزشی لایق خود را از دست بدهند. از سوی دیگر رانگنیک در هدف تمدید قرارداد و برداشتن احتمالی بند جدایی کیتا به نظر می رسد.



کامنت‌ها