Fussball90 LogoFussball90 Logo
RB Leipzig

کنفرانس مطبوعاتی ام ووگو: هیچ ضمانتی در فوتبال وجود ندارد

امیر حسین جمالی

کنفرانس مطبوعاتی بازیکنان لایپزیگ در کمپ تمرینی اتریش. دومین کنفرانس: یان ام ووگو

دروازه بان 23 ساله، که لایپزیگ آن را با مبلغ پنج میلیون از تیم یانگ بویز برن به خدمت گرفته است، به نظر می رسد که در محیط جدید خود احساس راحتی می کند. او گفت:

مردم در اینجا بسیار دلسوز هستند، شرایط مناسب برای آماده شدن ما برای فصل کاملا مهیاست.

ام ووگو طبق گفته های خود به لایپزیگ آمده تا پیتر گولاچی را به چالش بکشد.  لایپزیگ نیز او را با هدف خاصی به آلمان آورده است. او گفت:

من آمده ام تا قدم بعدی خود را بردارم. پیتر فصل فوق العاده ای داشته است، رقابت سالم با او و دو دروازه بان دیگر وجود دارد. من می خواهم تا آنجا که ممکن است بازی های زیادی را انجام دهم، من به طور کامل در کار خود در زمین متمرکز هستم.

با این که تجربه بازی در بوندسلیگا را ندارد اما فصل پیش در دو بازی در مقابل گلادباخ در پلی آف لیگ قهرمانان حضور داشت که با نتیجه های ۱_۱ و ۱_۶ آن ها حذف شدند. او این واقعیت را میبیند که باشگاه جدیدش در لیگ قهرمانان بازی می کند

به عنوان برجسته ترین فصل، من انتظار زیادی از این رقابت ها دارم

برای ام ووگو، یک فصل جدید و همراه با موفقیت در لایپزیگ می تواند به پیشرفت زیادی کند. او هم شانس بازی در لیگ قهرمانان و هم بازی در تیم ملی سوئیس را دارد. یان سامر، رومن بورکی و ماروین هیتز در حال حاضر اولین شانس های دروازه بانی سوئیس هستند، اما ام ووگو اعتقاد دارد میتواند شانس خود را امتحان کند.

اگر شما سوئیسی هستید و در تیم رده بالایی حضور دارید، باید درباره آن فکر کنید، اما ابتدا باید تمرکزم را برای لایپزیگ بگذارم.

او میتواند اولین محک جدی خود را در مقابل کونیا اسپور قهرمان جام حذفی ترکیه در سه شنبه همین هفته رقم بزند. او همچنین ادامه داد:

به نظر من جذاب ترین بخش فوتبال اتمسفری است که در هر استادیوم وجود دارد، هرچند که ما در خانه یا خارج از کشور بازی میکنیم، اما باز هم استادیومها همیشه پر هستند، این چیزی است که در سویس یافت نمیشود. من واقعا منتظر آن هستم.

 

 

گرد آوری و ترجمه اختصاصی توسط کانون هواداران لایپزیگ در ایران

آدرس تلگرام ما: @Leipzig_rb_ir



کامنت‌ها