Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

گومز: یونس مالی مانند خواننده های حرفه ای آواز می خواند!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

مهاجم گلزن وولفسبورگ هفته پیش تولد 32 سالگی خود را جشن گرفت.

 

پس از یک هفته گرگ ها بلاخره با بدریگاز سوئیس خداحافظی کردند و به آلمان بازگشتند. ماریو گومز، مهاجم گلزن ولفسبورگ نیز هفته گذشته تولد ۳۲ سالگی اش را قبل از بازگشت شان به ولفسبورگ همراه دوستانش در این کمپ تمرینی برگزار کرد و مصاحبه ای با وبسایت رسمی ولفسبورگ داشت.

خبرنگار : ماریو، اکنون ۳۲ ساله شده ای. چند تولد در کمپ های تمرینی داشته ای ؟

تولدهای زیادی نبوده است اما وقتی که با تیم ملی در حال تمرین هستم یا با تیم های باشگاهی ام در حال سپری کردن بازی های پیش-فصل بوده ام گاهی مجبور شده ام که تولدم را در کمپ های تمرینی بگیرم. البته اگر تولد بگیرم، می توان گفت که تقریبا هر دو سال یکبار تولد هایم را در کمپ های تمرینات گرفته ام.

خبرنگار : از اینکه تولد ۳۲ سالگی ات را بدون خانواده ات سپری کردی احساس ناراحتی می کنی ؟

نه به هیچ وجه. مسلما جشن تولد همراه خانواده لذت بسیار بیشتری خواهد داشت اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای فوتبال شما همیشه در چنین شرایطی قرار می گیرید و من نیز با این موضوع مشکلی ندارم. پس از پایان دوران فوتبالی ام به اندازه کافی برای جشن گرفتن تولد هایم با خانواده ام وقت خواهم داشت.

خبرنگار : خانواده ات چگونه با این موضوع کنار می آیند ؟ پس از بازگشتت به ولفسبورگ، جشن دیگری با آن ها می گیری ؟

خواهرم سه سال از من بزرگ تر است و دقیقا در یک روز (۱۰ جولای) متولد شده ایم. زمانی که بچه بودیم یک جشن می گرفتیم و دوستان هر دوی ما در یک جشن مشترک حضور پیدا می کردند. از زمانی که به یک فوتبالیست تبدیل شده ام، در اکثر تولد هایم در کمپ های تمرینی یا تعطیلات حضور داشته ام و به همین دلیل مدت زیادی از آخرین تولدم با والدین و خانواده ام می گذرد. البته همیشه سعی می کنم در تعطیلات تابستانی ام برای چند روز نزد آنها بروم تا جشن کوچکی نیز با یکدیگر بگیریم.

خبرنگار : یکی از رسوم تولد ها، خواندن سرود "تولدت مبارک" می باشد که هم تیمی هایت این سرود را برای تو در بدریگاز سوئیس خواندند. آیا تاکنون هم تیمی هایت به شکل هایی دیگر تو را این گونه خوشحال کرده اند ؟

نه. معمولا همیشه آشپز تیم، یک کیک خوشمزه را آماده می کند و معمولا هم تیمی هایم برای هر کسی که تولدش فرا رسیده باشد، سرود "تولدت مبارک" را می خوانند. البته بسیار خوشحالم که آنها من را وادار به خواندن نکردند (با خنده).

خبرنگار : از بین تمام بازیکنانی که تاکنون در کنارشان بازی کرده ای، کدام یک خواننده بهتری بوده است ؟

فکر می کنم وقتی که این را می گویم، بقیه هم تیمی هایم در ولفسبورگ نیز با من موافق باشند. یونس مالی همه ما را با صدایش غافل گیر کرده بود. او واقعا صدای خوبی داشت و مانند یک خواننده حرفه ای آهنگ می خواند. البته یونس نیز خواندنش را متوقف نکرد چراکه می دانست همه ما از صدای او لذت می بریم (با خنده).

گردآورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها