Fussball90 LogoFussball90 Logo
RB Leipzig

کنفرانس مطبوعاتی تیمو ورنر: تمدید قرارداد یکی از گزینه های من است

امیر حسین جمالی

کنفرانس مطبوعاتی بازیکنان لایپزیگ در کمپ تمرینی اتریش. اولین کنفرانس: تیمو ورنر

تیمو ورنر در اردوی پیش فصل لایپزیگ در سیفلید اتریش اشاره کرده است که می تواند تصور کند قراردادش را با ساکسون ها گسترش دهد. او در حال حاضر در هتل تیم در موزرن است.

من یک قرارداد سه ساله دارم و همیشه می توانم بگویم که چه اتفاقی افتاده است. بطور کلی اما من لایپزیگ را دوست دارم و قطعا یک گزینه برای من تمدید قرارداد است.

ورنر درباره ی شرایط دو هم تیمی خود یعنی فورسبرگ و کیتا نیز گفت:

فکر نمی کنم کسی برای بازی کردن در لایپزیگ امتناع کند. من فکر می کنم این حرف در مورد گام بعدی در یک تیم بین المللی یک حرف اشتباه بود. درست است، ما هنوز نیستیم، اما ما قادر خواهیم بود که این کار را انجام دهیم.

 ورنر می گوید:

در اینجا احساس راحتی می کنم. من امسال اینجا هستم، و بهترین عملکردم را برای لایپزیگ خواهم گذاشت. اما شما هیچ وقت نمیتوانید بگویید در دو یا سه سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. بیش از آنکه بگویم احساس راحتی میکنم، من در لایپزیگ حس لذت بردن از فوتبال را به دست آوردم که در هیچ جای دیگر نمیتوانستم.

او همچنین در مورد لیگ قهرمانان نیز گفت:

ما برای اولین بار در لیگ قهرمانان بازی میکنیم. این میتونه برای ما خیلی جذاب باشه که تو اولدترافورد یا برنابئو یا نیوکمپ بازی کنیم.

در مورد فصل بعد بوندسلیگا:

شاید اولین تعقیب کننده بایرن نباشیم.

اوبامیانگ و لواندوفسکی:

راستش را بخواهید از مقایسه شدن با این دو نفر خسته شده ام. معلوم است آن ها بازیکنانی با تجربه و بین المللی هستند و من هنوز در اول راه. آن ها بازیکنان فوق العاده ای هستند سعی میکنم با آن ها رقابت کنم.

گرد آوری و ترجمه اختصاصی توسط کانون هواداران لایپزیگ در ایران

آدرس تلگرام ما: @Leipzig_rb_ir



کامنت‌ها