Fussball90 LogoFussball90 Logo
TSG Hoffenheim

گنبری: از پیشنهاد هوفنهایم هیجان زده شدم؛ می خواهم از فصل خود لذت ببرم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

وینگر آلمانی هوفنهایم از شرایط جدید خود خوشحال است.

سرژ گنبری نهایتا بعد از کش و قوس های فراوان به صورت قرضی به هوفنهایم پیوست. به گزارش وبسایت رسمی باشگاه هوفنهایم، گنبری درباره انتقال خود اینگونه سخن می گوید:

زمانی که با آلمان در رقابت های قهرمانی زیر ۲۱ ساله های اروپا حضور داشتیم، با ندیم امیری و یرمی تولیان در مورد هوفنهایم صحبت های زیادی کردیم و تعریف های خوبی که آنها از این تیم کردند من را وادار کرد تا به هافنهایم بپیوندم. زمانی که ایجنتم با من تماس گرفت تا خبر تکمیل شدن انتقال من به هافنهایم را بدهد، در تعطیلات و روی یک قایق تفریحی قرار داشتم و از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و هیجان زده شدم. به شدت مشتاق شروع رقابت های بوندسلیگا با هافنهایم هستم. می خواهم که هم تیمی هایم را بهتر بشناسم و علاوه بر پیشرفت، از حضورم در اینجا لذت ببرم.

الکساندر روزن مدیر ورزشی هوفنهایم هم اضافه می کند:

 نیازی نیست که سرج از همین ابتدا به خودش سختی های زیادی بدهد اما مطمئن باشید که برای بدست آوردن یک جایگاه مناسبو اثبات قابلیت هایش باید به سختی تمرین کند. بی صبرانه منتظر شروع تمرینات با او و هماهنگ شدن او با بقیه بازیکنان هستیم. او اخیرا در بازی های قهرمانی زیر ۲۱ ساله های اروپا برای آلمان به میدان رفته است و آمادگی خوبی دارد اما همچنان باید در تمرینات تمام تلاشش را بکند. این خواسته خود سرج گنابری بود که به هافنهایم بپیوندد و به سرعت برای تمرینات و آشنایی کامل با هم تیمی های جدیدش به کمپ تمرینی ویندیشگارتن اتریش برود. وقتی که برنامه هایمان را به او توضیح دادیم و صحبت کردیم، هر دو طرفین مطمئن شدیم که گنابری می تواند کیفیت تیم را افزایش دهد و بازیکن مناسبی برای برنامه های ما می باشد.

 

 گرد آورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها