Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

یونکر: توماس مولر با بازی در وولفسبورگ موافقت کرد!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

سرمربی وولفسبورگ به بوندس لیگایی ها هشدار می دهد.

آندریس یونکر، سرمربی جوان گرای ولفسبورگ به باشگاه آلمانی هشدار می دهد که استعدادهای جوان آلمانی را نادیده نگیرند و فقط به خرید بازیکنان خارجی فکر نکنند. این مربی هلندی انتقال بازیکنان با استعدادی چون خامس رودریگز به بوندسلیگا را مفید می داند اما به دیگر باشگاه ها هشدار می دهد که جوانان و محصول های باشگاهشان را نادیده نگیرند، و طبق گفته های وی توماس مولر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یونکر در این باره به Kicker گفت:

باید به استعدادهای آلمانی فرصت های بیشتری برای اثبات خودشان داده شود، چیزی که می بینیم در انگلیس نیز زیاد اتفاق نمی افتد و آنها بازیکنان خارجی زیادی را جذب می کنند، امیدوارم که در آینده ما مرتکب چنین اشتباهاتی نشویم.

با توجه به انتقال خامس رودریگز به بایرن مونیخ، عده ای جایگاه توماس مولر را در خطر دانسته اند. سرمربی سابق بایرن در این مورد گفت :

فکر می کنم که او تمایل داشته باشد تا با ما بازی کند (باخنده). فصل پیش که در بصورت اتفاقی او را در یک بانک دیدم، با چاشنی خنده به او گفتم که اگر بخواهد در تیم من جایگاه خوبی خواهد داشت و توماس نیز با من موافقت کرد. اما به دور از شوخی، این واقعا موضوع مهمی است که استعدادهای آلمانی بتوانند به پیشرفتشان در اینجا ادامه دهند.

سرمربی وولفسبورگ ادامه می دهد:

از سال ۲۰۱۰ تاکنون باشگاه های بوندسلیگا استفاده بیشتری از بازیکنان ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ساله کرده اند و این واقعا اتفاق خوبی می باشد و امیدوارم که همچنان ادامه پیدا کند.

پس از گذشت تقریبا یک نیم فصل و حضور در مرحله پلی-آف بوندسلیگا و حالا نیز حضور در بازی های پیش-فصل، بنظر آندریس یونکر به ثباتی که در نظر داشته دست یافته است. وی در این باره گفت :

مسلما من هم مانند هر مربی دیگری ترجیح می دهم که در بالای جدول بجنگم نه در پایین جدول اما ما در فصل قبل در بازی مقابل برانشوایگ شرایط سختی داشتیم که برای ما تجربه ارزشمندی بود. اگر بخواهیم دوباره این اتفاقات را تکرار کنیم واقعا اشتباه بزرگی خواهیم کرد و البته مطمئنم هستم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و ما عملکرد بسیار بهتری نسبت به فصل قبل خواهیم داشت. فوتبال حرفه ای برای لذت تماشاگران بازی می شود. آن ها گل، پیروزی، جام و شادی های خارق العاده ای می خواهند. این موضوع ساده ای است. آن ها نمی خواهند که تیمشان در بازی های خانگی شکست بخورد، نمی خواهند که بازی بد و خسته کننده ای را ببینند و امیدوارم که بتوانیم طرفداران مان را راضی نگه داریم.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی

به کانون هواداران وولفسبورگ در تلگرام بپیوندید.

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها