Fussball90 LogoFussball90 Logo
RB Leipzig

کاپیتان بعدی لایپزیگ، اوربان یا دمه؟

امیر حسین جمالی

بازوبند کاپیتانی به طور رسمی از کایزر گرفته شد. کاپیتان بعدی اوربان یا دمه؟

دومنیک کایزر ۲۹ ساله برای چهار سال کاپیتان لایپزیگ بود. (فقط ۱ سال کاپیتان اول بود) اولین کاپیتان لایپزیگ دنیل فران بود که به عنوان یک رهبر واقعی تیمش را از دسته دو به بوندسلیگا رساند. اما فصل بعد کایزر بازوبند را به بازو بست. اما زیاد بازی نکردن او در فصل قبل به نوعی شانس کاپیتانی او را برای این فصل از بین برد. هازن هوتل میگوید بازیکنی را به عنوان کاپیتان انتخاب میکند که معمولا بازی کند.

در آخرین بازی دوستانه در مقابل مویزلویتس ویلی اوربان در نیمه اول و دیگو دمه در نیمه دوم بازوبند را بسته بودند. آنها کاندیدایی هستند که بیشترین شانس ممکن را در مورد میراث کاپیتانی داشته اند.

اوربان: یک مدافع معتبر و شناخته شده که اگر مصدومیت نبود شاید در جام کنفدراسیون ها هم بازی میکرد. با وجود ۲۴ سال سن او تبدیل به یک بازیکن پخته و با تجربه شده است. سال قبل هم در نبود کایزر کاپیتان اول تیم بود. احتمال کاپیتانی: ۶۰ درصد

دیگو دمه: در کنار کلتورتی و کایزر، او بیشترین سابقه حضور در لایپزیگ را دارد (از ژانویه 2014). بازیکنی جنگنده که بیشترین شناخت را از تیم دارد. در رختکن به او لقب خرس را داده اند. حالا او حتی تجربه ملی هم دارد. احتمال کاپیتانی: 40 درصد.

رقابت هنوز ادامه دارد. هازن هوتل نیز گفته که اندکی قبل از شروع فصل تصمیم خود را خواهد گرفت.



کامنت‌ها