Fussball90 LogoFussball90 Logo
RB Leipzig

لوکاس کلوسترمن یک فصل بزرگ را در پیش رو دارد

امیر حسین جمالی

یکی از آینده دار ترین مدافعان آلمان پس از 11 ماه مصدومیت به میادین بازگشت.

مدافع لایپزیگ، لوکاس کلوسترمن، از بازگشت خود در برابر اس وی دسائو خوشحال است. پس از 45 دقیقه بازی کردن، مربی او، رالف هازن هوتل، در مورد او گفت:

من فکر می کنم او یک سال طولانی و بزرگ در پیش رو دارد.

لایپزیگی ها اولین بازی خودشان را در فصل جدید در مقابل تیم دسته ششمی دسائو برگزار کردند که در پایان با نتیجه ۷_۰ به سود آن ها به اتمام رسید. آن ها چهار بازی تدارکاتی دیگر نیز پیش رو دارند و بعد از آن باید در جام حذفی به مصاف تیم دورفمرکینگن و یک هفته بعد در اولین بازی خود به مصاف شالکه بروند.

هازن هوتل خط دفاع خود را در این بازی از راست به چپ با کلوسترمن، اوربان، اوپامیکانو و هالستنبرگ چیده بود‌. هالستنبرگ ۳۰ مسابقه را از ابتدا در فصل قبل برای لایپزیگ به میدان رفته بود، اوربان ۲۹ بازی؛ همچنین اوپامیکانو نیز جانشین ماروین کمپر شده که یکی از با تجربه های باشگاه با ۳۱ سال سن به شمار میرود. ولی کلوسترمن؟ در فصل گذشته فقط یک بازی در برابر بوروسیا دورتموند انجام داد، چند روز بعد رباط صلیبی پاره کرد و بعد از یازده ماه حالا به زمین برگشته است.

کلوسترمن یک سلاح بزرگ

اگر لوکاس کلوسترمن همان جوان با استعداد قبل از مصدومیتش باشد شاید سمت راست دفاع لایپزیگ را باید به نام او بزنیم.

او به عنوان بهترین بازیکن آلمان در بازی های المپیک در ریو سال گذشته انتخاب شد. او با مدال نقره آن مسابقات به تیمش برگشت و استراحتی نکرد و در همان بازی مقابل دورتموند در زمین حاضر شد. هازن هوتل هنوز فراموش نكرده كه در آن زمان بهترین دفاعش با پارگی رباط صلیبی از دست داد.  پس از بازی تدارکاتی در دسائو، مربی اتریشی گفت:

من با جدیت مراقب او هستم. او برای ما در سمت راست، گزینه های کاملا متفاوت با عمق گیری و سرعتش ارائه می دهد. قبل از آسیب دیدن او، یک سلاح بزرگ برای لایپزیگ بود.

در حال حاضر تنها مسئله این است که آیا او هنوز همان بازیکن تابستان گذشته است؟ 11 ماه طول درمانی او طول کشیده است. هازن هوتل گفت که این پارگی خیلی طولانی تر از حد معمول بود. ریسک برای او اصلا وجود ندارد. او در حال نیاز به تمرین، بازی، بازی و فقط بازی دارد . او یک سال بزرگ را پیش رو دارد.

او اولین بازی خود را انجام داد، پس از 45 دقیقه هازن هوتل ترکیب تمام تیم را تغییر داد. بنو اشمیتز به میدان رفت، که چند بار در فصل گذشته جایگزین کلوسترمن شده بود. همچنین برناردو، که خود را در فصل گذشته به عنوان یک مدافع قوی معرفی کرد، به به جای هالستنبرگ وارد زمین شد. کلوسترمن بعد از بازی از سلامت زانوی خود اطمینان کامل پیدا کرد.



کامنت‌ها