Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

بازدید مدیر وولفسبورگ از کمپ تمرینی سوییس

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

رئیس و عضو هیئت مدیره وولفسبورگ از کمپ تمرینی تیمشان بازدید داشته اند.

ولفسبورگ برای چندمین بار، کمپ تمرینی پیش-فصل خود را در بدریگاز سوئیس برگزار کرده است و اکنون به گزارش وبسایت رسمی ولفسبورگ، رئیس و عضو هیئت مدیره این تیم نیز از این کمپ بازدیدی داشته اند.

آقای مارکز و هیئت مدیره این تیم برای مشاهده بهتر عملکرد آندریس یونکر و دکتر تیم شوماخر، نماینده هایی را برای مشاهده بازی ولفسبورگ مقابل تیم منتخب-ولتینز و رپرزویونا به سوئیس فرستاده بودند و اکنون به نظر می رسد که آن ها از شرایط راضی باشند.

دکتر فرانسیسکو خاویر گارسیا سانز، رئیس هیئت مدیره ولفسبورگ در این باره گفت :

پحس خوبی در مورد این تیم دارم. بازیکنان و اعضای کادر فنی نهایت تلاششان را می کنند و همگی از روحیه و تعهد بسیار بالایی برخوردار هستند. ما آن فصل بسیار بد را دیگر فراموش کرده ایم و به همین بازیکنان خوب و با کیفیتی مخصوصا بازیکنان جوان، با پتانسیل های بسیار بالایی را به تیم اضافه کرده ایم. مدیر ورزشی ما، اولاف ریبه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته است و بازیکنان خوبی را کسب کرده است و از حمایت کامل ما برخوردار می باشد. در حال حاضر مهم ترین چیز، یک شروع خوب و نمایش آن فوتبال خوبی است که از ما انتظار دارند. ما این را به هواداران بی نظیرمان که در هر شرایطی پشت ما بوده اند و از تیم حمایت کرده اند، مدیون هستیم.

گرد آورنده: علیرضا اسلامی



کامنت‌ها