Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

مصاحبه مفصل کاپیتان لایپزیگ: ما با یک فصل ویژه رو به رو هستیم

امیر حسین جمالی

مصاحبه ویلی اوربان رهبر خط دفاعی و تیم لایپزیگ با sportbuzzer

لایپزیگ میتواند در مقابل آبی های سلطنتی از ویلی اوربان استفاده کند.
دفاع ردبولی ها در بازی که 23 ژوئن در شالکه برگزار شد و با نتیجه 1_1 به پایان رسید، چند روز بعد در تمرینات مصدوم شد و بقیه فصل بازی ها را از روی سکو ها دنبال می کرد. در 19 و 20 آگوست، بازی های لایپزیگ در بوندسلیگا شروع می شود، اولین دیدار آن ها با شالکه است. مصاحبه ی او را با هم میخوانیم:

آقای اوربان اوضاع پای شما چطور است؟

خوب، من خیلی خوب هستم. در تعطیلات وزن من به 83 کیلوگرم رسید. هنوز معلوم نیست میتوانم یک یا دو کیلوگرم کم کنم.

آیا شما به تعطیلات رفتید؟

 بله ولی کل این مدت را در تعطیلات نبودم، نه من بلکه خیلی ها اینطور بودند.

سطح تمرینات فصل بعد لایپزیگ را چگونه تصور می کنید؟

 خوبه ولی من در تعطیلات ۱۷ تمرین مختلف با شدت بالا را انجام و برای فصل آماده ام. تمرینات دوندگی برای تست نبض، بدنسازی، تمرینات کششی و غیره. بله، برنامه کامل. همانطور که گفتم من آماده هستم و فرض میکنم این فقط من نیستم. ما با یک فصل خاص روبرو هستیم و می خواهیم بهترین ها را در سه جام بدست آوریم. هر کس می خواهد بازی کند، باید مطابق با سطح آن ها آماده می شود.

آیا میتوان از شما انتظار سه گانه داشت؟

 چرا که نه  هیچ فشاری رو ما نیست. ما سخت تمرین میکنیم و در هر بازی تلاشمان را میکنیم. هدف امسال ما قهرمانی در جام حذفی است که کمی قابل تامل تر است. ما می خواهیم و آن را بدست می آوریم.

ردبول سالزبورگ یک علامت گاو نر در لوگویش را از دست داد. آیا شما فکر میکردید که یوفا هیچوقت اجازه شرکت به دو باشگاه ردبول را نمی دهد؟

 من اطمینان کامل را به افراد تیم دادم. لیگ قهرمانان، این رویا به حقیقت پیوسته است.

از نظر شما چه کسی بهترین است؟ مسی یا رونالدو؟

 رونالدو. او یک مرد متعهد است. اگر چهار گل بزند و فرصت پنجمی را قبل از پایان از دست بدهد، برای روزها ناراحت خواهد بود. مسی در یک چارچوب کار میکند اما رونالدو تلاش میکند؛ بیشتر و بیشتر تمرین میکند تا به همه چیز برسد. دوست دارم در برابر این فوتبالیست های فوق العاده بازی کنم.

در مورد شایعات در مورد امیل فورسبرگ و نبی کیتا چه نظری دارید؟

 چه خبر است؟! من به ندرت روزنامه ها را در تعطیلات می خوانم. مدیر برنامه فورسبرگ می خواهد مشتریان خود را در یک کلاس جهانی قرار دهد. من فکر می کنم امیل در حال حاضر در یک باشگاه برتر بازی می کند. نبی کیتا توسط تمام باشگاه های اروپایی می تواند شکار شود. شما احتمالا در مورد آن می دانید. در تابستان نوشته های زیادی وجود دارد.

بسیاری از بازیکنان بعد از یک فصل درخشش افول میکنند آیا شما در مورد بازیکنان خودتان نیز همچین نظری دارید؟

 نه من فکر نمیکنم. نبی و امیل بازیکنان فوق العاده ای هستند. دیگو دمه و تیمو ورنر تبدیل به بازیکنان ملی شده اند. این باعث می شود من برای بچه ها بسیار خوشحال باشم. این دو نفر سخنگو برای تیم و باشگاه ما هستند.

قهرمانی در این فصل؟

 فکر میکنم پتانسیل این کار را داریم.



کامنت‌ها