Fussball90 LogoFussball90 Logo
Germany

کاپیتان تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان: می خواهم فردا تیتر "آلمان قهرمان اروپا شد" را بخوانم

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

مکسیمیلیان آرنولد فقط قهرمانی اروپا را می خواهد.

مکسیمیلیان آرنلد، بازیکن جوان و آینده دار ولفسبورگ و کاپیتان آلمان در رقابت های جام قهرمانی زیر ۲۱ ساله های اروپا از حضور تیمش در فینال این رقابت ها ابراز خوشحالی کرد و این تیم را لایق حضور در فینال دانست. وی مصاحبه ای با وبسایت رسمی ولفسبورگ داشته است که آن را برای شما آماده کرده ایم.

 خبرنگار: آلمان در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشت و حالا در یک دیدار هیجان انگیز و بسیار استرس وار در نیمه نهایی در ضربات پنالتی انگلیس را شکست داد. جو داخل تیم برای حضور در فینال چگونه می باشد ؟

همه ما برای حضور در فینال بسیار هیجان زده ایم پس جو خوبی بر تیم حاکم است. ما از اینکه توانستیم پس از یک بازی بسیار سخت مقابل انگلیس به فینال راه پیدا کنیم خوشحال هستیم. حالا منتظر یک بازی سخت و هیجان انگیز دیگر، این بار مقابل اسپانیا هستیم.

خبرنگار : به عنوان یک کاپیتان، چقدر احساس وظیفه می کنید که بازیکنان دیگر را حمایت کنید و در مواقعا ضروری به آنها حس امنیت و آرامش خاطر ببخشید ؟

در حال حاضر همه ما بسیار آرام و راحت هستیم. می دانیم که چه چیزی در انتظار ما می باشد و از آن باکی نداریم اما اگر هر کدام از بازیکنان نیازی به حمایت داشته باشد شک نکنید که من در تمام لحظات کنار او خواهم بود.

 خبرنگار : شما در دوران فوتبالی خود در چند فینال مختلف حضور داشته اید، آیا حضور در این فینال حس متفاوتی دارد ؟

نمی شود این را با فینال های دیگر مثل فینال زیر ۱۹ ساله ها مقایسه کرد اما با این حال این یک فینال با تیم ملی می باشد پس حس خاص و فوق العاده ای دارد. اما اگر بخواهم فینال هایم را رتبه بندی کنم، این فینال پس از فینال جام حذفی آلمان همراه ولفسبورگ، بهترین فینال من بوده است.

خبرنگار: و سوال آخر، پس از بازی مقابل اسپانیا، علاقه دارید چه تیتری را در روزنامه ها بخوانید ؟

بسیار خوشحال خواهم شکست اگر چیزی مانند "آلمان با شکست اسپانیا قهرمان اروپا شد" را بخوانم. این تیتری است که ترجیح می دهم بخوانم و آن با به خاطر بسپارم.

گردآورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها