Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

یوردی کرایف: دورتموند کاملا مناسب فلسفه بوژ است

میلاد ایلداری

تمجید پسر یوهان کرایف از سرمربی جدید دورتموند

به گزارش Sport1 یوردی کرایوف پسر یوهان کرایوف که سابقه بازی در بارسلونا را نیز دارد پس از انتخاب پیتر بوژ بعنوان سرمربی بورسیا دورتموند در مورد این مربی گفت:

عملکرد پیتر بوژ  در 18 ماه گذشته فوق العاده بود .انتخاب دورتموند برای او یک گام بزرگ است، بوژ مهارت خوبی در برخورد با بازیکنان جوان دارد و من فکر میکنم او هماهنگی خوبی با دورتموند پیدا خواهد کرد .بازیکنانی که در دورتموند وجود دارند کاملا مناسب فلسفه او هستند. فکر میکنم این جایگاه شایسته او است و به خاطر این موفقیت به او تبریک می گویم.

کرایوف ادامه داد:

من و پیتر در واتس آپ به یکدیگر پیام میدهیم و رابطه خوبی داریم، مطمئن هستم که او در دورتموند موفق خواهد شد چون که او یک مبارز و پرشور است ، او مربی باکیفیتی است .بوژ می خواهد فوتبال در بالاترین سطح اجرا شود، در اجرای تاکتیک او یک روباه است، پیتر توپ های بلند را دوست ندارد و بیشتر مایل به بازی سریع و کوتاه است و علاقه زیادی به پرس حریفان دارد .ذهنیت او شبیه گواردیولا است، همیشه میخواهد برنده باشد و فلسفه پدر من را دنبال میکند. من فکر میکنم بایرن بهترین تیم جهان است آنها همیشه بهترین ها را در اختیار دارند و دورتموند هم بازیکنان جوان خوبی داردکه توانسته رقابت خوبی را با بایرن به نمایش بگذارد. پیتر با داشتن چنین بازیکنانی می تواند به موفقیت برسد.



کامنت‌ها