Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

دیداوی : به زودی شاهد تغییرات زیادی در این تیم خواهیم بود

علیرضا اسلامی

پس از پیروزی گرگ ها مقابل برانشوایگ و بقای آنها در بوندسلیگا، طبق گفته های دیداوی این تیم تغییرات زیادی خواهد کرد.

ولفسبورگ توانست با پیروزی در دیدار های رفت و برگشت مرحله پلی-آف بوندسلیگا تیم برانشوایگ را شکست دهد و در بوندسلیگا باقی بماند. گرگ ها با تک گل گومز در بازی رفت و تک گل ویئرینیا در بازی برگشت در مجموع با نتیجه ۲-۰ از سد برانشوایگ عبور کنند. کریستین ترش در این باره به Kicker گفت :

امروز تنها چیزی که اهمیت دارد، خوشحال بودن است چراکه پیروزی در دو بازی که باعث بقای شما در بوندسلیگا می شود واقعا خوشحال کننده است.

 

دنیل دیداوی که در ابتدای فصل به عنوان بازیکن آزاد از اشتوتگارت به جمع گرگ ها اضافه شد و در این دو دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت در این باره گفت :

ما بسیار خوشحال هستیم و این خوشحالی حد و مرزی ندارد. مطمئنا به زودی شاهد تغییرات بسیار زیادی در این باشگاه خواهیم بود. ما به بازیکنانی نیاز داریم که توانایی و شجاعت این را داشته باشند که برای چیزهایی بزرگ تر از بقا در لیگ بجنگند، ما به بازیکنان جاه طلب بیشتری نیاز داریم چراکه همه ما در این فصل اشتباهات زیادی داشته ایم، حتی من. در طول فصل فشار زیادی روی ما بود اما فشاری که در این دو بازی مخصوصا بازی دوم روی ما بود چیز دیگری بود که البته هرچقدر هم فشارها و تنش ها زیاد باشند شما باید به کارتان ادامه دهید، دقیقا همان کاری که ما کردیم.

 

آندریس یونکر، سرمربی 54 ساله هلندی گرگ ها نیز از زمان حضورش در این تیم تغییرات قابل توجه و قابل مشاهده ای را در این تیم ایجاد کرده است، درست است که نتایج این تیم تغییر چندانی نداشته است اما همانطور که قابل مشاهده است عملکرد تدافعی و تهاجمی این تیم بسیار باکیفیت تر از ولفسبورگ این فصل هکینگ و اسماعیل بوده است. آندریس که از این پیروزی بسیار خوشحال است در مورد ادامه حضورش در جمع گرگ ها گفت :

با مسئولین صحبت های لازم را داشته ام و به نظر می رسد که فصل آینده نیز در اینجا حضور خواهم داشت.

 

وی در مورد اینکه آیا گومز در فصل آینده نیز بازیکن ولفسبورگ خواهد بود یا خیر، گفت :

ما در حال مذاکره با ماریو هستیم و چیزی که مشخص است این است که او از حضور در این باشگاه خوشحال و راضی به نظر می رسد.


کانال هواداران ولفسبورگ
🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها