Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

گومز در واکنش به حواشی داوری: بعضی از تصمیمات داور واقعا جالب بود!

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

ماریو گومز به تصمیمات داوری در بازی دیشب اعتراض کرد.

گرگ ها موفق شدند در مرحله رفت پلی-آف بوندسلیگا در یک دیدار خانگی، تیم آینتراخت برانشوایگ را با نتیجه ۱-۰ شکست دهند و حالا با توجه به کلین شیتی که کسب کرده اند شاید بتوان گفت کار نسبتا آسان تری پیش رو دارند. ماریو گومز، مهاجم ۳۱ ساله ولفسبورگ که زننده تک گل تیمش بود در مورد صحنه خطای پنالتی به Kicker، گفت :

من نمی دانم که آیا آن صحنه واقعا هند بود یا نه، اما اهمیتی نمی دهم. اگر بخواهیم از این زاویه به موضوع نگاه کنیم، برای من به تنهایی در این فصل پنج پنالتی گرفته نشده است و این منصفانه نیست.

 ماریو در ادامه در مورد داور بازی، آقای استیگمان نیز گفت :

درست است که اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است اما داور در چند صحنه تصمیمات عجیبی گرفت، مخصوصا در نیمه دوم که کمی بیشتر تصمیماتش به نفع برانشوایگ بود. در هر صورت ما توانستیم در این بازی همانطور که قبلا هم گفته بودم، پیروز شویم. اگر ما بخواهیم به پشت صحنه نگاه کنیم که چرا در چنین وضعیتی قرار داریم، مقصرهای زیادی را خواهیم یافت اما این موضوع دیگر اهمیت ندارد چراکه ما حالا باید فقط روی بازی برگشت تمرکز کنیم. ما باید در آن بازی نیز گل بزنیم و پیروز شویم.

 دور برگشت مرحله پلی-آف بوندسلیگا بین تیم های ولفسبورگ و برانشوایگ، دوشنبه ۸ خرداد ساعت ۲۳ به وقت تهران در ورزشگاه آینتراخت-استادیوم، ورزشگاه خانگی تیم برانشوایگ برگزار خواهد شد.

گردآورنده: علیرضا اسلامی

به کانال هواداران وولفسبورگ در ایران بپیوندید: 

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها