Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

ولفسبورگ برای آینده برنامه های زیادی دارد

علیرضا اسلامی

به نظر می رسد به تاتوجه به شرایط فعلی، چه گرگ ها سقوط کنند یا در بوندسلیگا باقی بمانند، تغییرات زیادی در انتظار این تیم است.

پنج شنبه همین هفته و دو شنبه هفته آینده گرگ ها باید در دو دیدار رفت و برگشت مقابل برانشوایگ برای بقا در بوندسلیگا تلاش کنند و به نقل از Kicker به نظر می رسد چه سقوط کنند و چه باقی بمانند، برای آینده باشگاه برنامه های زیادی دارند و یک خانه تکانی اساسی خواهند داشت. البته در حال حاضر تمام تمرکز روی دو بازی آینده آنهاست تا سرنوشت باشگاه مشخص شود اما گویا در هر صورت تغییرات زیادی در انتظار گرگهاست.

 

سمت مدیر ورزشی
کلاوس آلوفس که تقریبا یک نیم فصل مدیر ورزشی گرگها بود، قبل از شروع نقل و انتقالات ژانویه اخراج شد و جای خود را به اولاف ریبه جوان داد. ریبه باتوجه به فروش یولین درکسلر و جذب بازیکنانی همچون مالی، انتپ، بزوئر و دژاگه توانست عملکرد خوبی داشته باشد اما متاسفانه حتی این عملکرد خوب در پنجره نقل و انتقالات هم نتوانست تاثیری در نتایج این تیم بگذارد و این تیم همچنان در وضعیت بدی قرار دارد. حالا به نظر می رسد سران ولفسبورگ چه در صورت سقوط و چه در صورت بقا در بوندسلیگا، قصد دارند با تقویت قوا و جایگزینی کسی که قابلیت ها و کیفیت بهتری در این سمت دارد، به عملکرد باشگاه بهبود ببخشند.

 

سمت سرمربیگری
دیتر هکینگ که در سال های گذشته توانسته بود این تیم را به یکی از خوب های آلمان تبدیل کند، با عملکرد بدی که داشت در اواسط نیم فصل اول اخراج شد و دستیار او، والرین اسماعیل جای او را گرفت. همانطور که می دانیم عملکرد اسماعیل نه تنها وضعیت گرگها را بهتر نکرد بلکه شاید بتوان گفت آنها را بیشتر در منجلاب بحران فرو برد. پس از اخراج وی، اولاف ریبه جوان تصمیم گرفت آقای آندریس یونکر را بعنوان سرمربی بعدی گرگها انتخاب کند. پس از انتصاب وی، ولفسبورگ عملکرد تیمی بسیار بهتری داشت و چه در خط دعافی و چه در خط تهاجمی عملکرد بسیار بهتر و منظم تری داشت اما نتایج این تیم هیچ تغییری نکرد. سران این تیم و خود آقای یونکر نیز از این موضوع راضی نیستند و حالا باتوجه به نتایج این تیم و توجه خاص آقای یونکر به جوانان (که گرگ ها در آینده بسیار به چنین خاصیتی نیاز خواهند داشت)، همه چیز در ابهام قرار گرفته و بطور قطع مشخص نیست که این سمت در آینده در اختیار شخص دیگری خواهد بود یا خیر.

 

نقل و انتقالات باشگاه
مشخصا همه چیز در این مورد، به نتیجه بازی گرگها مقابل برانشوایگ بستگی خواهد داشت. انتظار می رود در صورت شکست آنها و سقوط به بوندسلیگا۲، بازیکنانی چون دیداوی، گومز و حتی مالی که در زمستان به این تیم اضافه شد است، از تیم خارج شوند و بازیکنانی چون مارک اوت، مهاجم هافنهایم که قراردادش در سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رسید، فلورنت هادریوناج و یا حتی مهاجم ۱۹ ساله بلژیکی تیم لندری دیماتا که در ۲۴ بازی این فصل تیمش توانسته ۱۱ گل به ثمر برساند، به تیم اضافه شوند. گویا رودریگز با آث میلان به توافق رسیده و به نظر می رسد در صورت سقوط اجازه خروج به بازیکنانی چون بلاژیکوفسکی، ویئرینیا و ترش داده شود و البته نباید فراموش کرد که قرارداد اشکان دژاگه، ولشاید و مایورال نیز به زودی به پایان خواهد رسید و حالا با توجه به این شرایط، چه گرگ ها سقوط کنند و یا در بوندسلیگا باقی بمانند، تغییرات بسیار زیادی در انتظار بازیکنان این تیم می باشد.

 


کانال هواداران ولفسبورگ
🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها