Fussball90 LogoFussball90 Logo
VfL Wolfsburg

گومز : ما سقوط نخواهیم کرد

علیرضا اسلامی

مهاجم 31 ساله ولفسبورگ معتقد است که تیمش می تواند از مرحله پلی-آف سربلند بیرون بیاید

ولفسبورگ در هفته آخر بوندسلیگا نیز نتوانست به روند نتایج ناامید کننده اش پایان ببخشد و در خارج از خانه با نتیجه ۲-۱ مغلوب هامبورگ شد. حالا گرگ ها باید پنج شنبه ۵ خرداد، در مرحله رفت پلی-آف بوندسلیگا در خانه میزبان برانشوایگ باشند و دو شنبه هفته بعد نیز سی کیلومتر از خانه دور شده و در دور رفت در خانه این تیم برای بقا در بوندسلیگا بجنگند. در حالی که آندریس یونکر، سرمربی فعلی ولفسبورگ نتیجه مقابل هامبورگ را اقبال بد تیمش نامید، گومز خود و هم تیمی هایش را مقصر می داند و در این باره به وبسایت رسمی بوندسلیگا گفت :

اگر در نیمه دوم آن بازی می توانستیم آن طور که باید، از موقعیت هایمان استفاده کنیم و مرتکب اشتباهات فردی نشویم، حداقل باید سه یا چهار گل به ثمر می رساندیم. اما متاسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم و همه ما مقصر این اتفاق هستیم.

 

وی در ادامه در مورد دیدار پلی-آف مقابل برانشوایگ گفت :

حالا این چیزی است که با توجه به عملکرد ما در کل این فصل و نتایج بدی که کسب کردیم نصیب ما شده است و حالا باید در پلی-آف برای بقا در بوندسلیگا بجنگیم. البته واقعا نمی توان حرفی زد، فوتبال ورزشی هیجان انگیز، زیبا و در عین حال بی رحم است. اما ما هنوز سقوط نکرده ایم. ما هنوز دو مسابقه و دو شانس در مقابل یک تیم دسته دومی داریم. دیگر این دفعه باید کار را یک سره کنیم. ما سقوط نخواهیم کرد.

 

 

کانال هواداران ولفسبورگ

🆔 @persianwolfsburg



کامنت‌ها