Fussball90 LogoFussball90 Logo
Interview

واگنر در مصاحبه مفصل با کیکر: حضور در تیم ملی آلمان مایه افتخار من است

سید حسین علوی‌زاده
سید حسین علوی‌زاده

مهاجم آلمانی هوفنهایم از حضور در جمع ملی پوشان آلمان خوشحال است.

سندرو وگنر، مهاجم گلزن هافنهایم که اکنون توسط یواخیم لو به تیم ملی آلمان دعوت شده است، حالا باتوجه به پایان فصل، تحت نظر تیم هایی چون سوانسی و وستهم قرار گرفته است. و اکنون وی در گفتگویی با Kicker، در مورد مسائل پیرامون تیمش و خودش صحبت کرده است.

 🔹 وگنر در مورد جایگاه هافنهایم در لیگ :

مطمئنا ما دوست می داشتیم که با نتیجه ۷-۰ پیروز شویم اما خب آن ها آگزبورگ بودند. تیمی قوی و پرتلاش که در هر بازی نهایت تلاششان را می کنند. در هر صورت لیگ و فشارها به پایان رسید و این چیز خوبی است.

 🔹 وگنر در مورد عملکرد هافنهایم در طی فصل :

ما واقعا فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتیم. نه تنها از نظر نتایج کسب شده بلکه از لحاظ عملکرد و کیفیت فوتبال مان. اکنون فکر می کنم دیگر هافنهایم در آلمان برای خود اسمی دست و پا کرده است. تیمی که با کیفیت خوب، بازیکنان، کادر فنی و مربی ای خوب، فوتبال زیبایی را ارائه می دهد. درست است که قبل از این فصل نتایج این تیم متوسط بود اما دیگر این گونه نیست، و حالا که به یکی از بهترین های لیگ تبدیل شده ایم هیچوقت نباید روزهای سخت گذشته را فراموش کنیم.

🔹 وگنر در مورد برنامه اش پس از پایان لیگ :

حالا می خواهم اینجا را ترک کنم و به تعطیلات بروم. اگر بخواهم منصف باشم واقعا این فصل، با تمام موفقیت هایش، اما فصلی بسیار سخت و خسته کننده بوده است. حالا واقعا خسته ام و می خواهم استراحت کنم، بعد از این دوباره تمریناتم را شروع خواهم کرد

 🔹 وگنر در مورد حضور در تیم ملی :

حالا من واقعا خوشحال هستم، چراکه می توانم و این اجازه به من داده شده که بتوانم همراه تیم ملی کشورم به بازی های جام کنفدراسیون ها بروم و برای موفقیت این تیم نهایت تلاشم را بکنم. می دانم که این جام، جام بسیار ارزشمند و محبوبی نیست اما باز هم این برای من مایه افتخار است و واقعا از این موضوع خوشحال هستم.

 وگنر در پایان در مورد مصاحبه اخیر ناگلزمن که گفته بود برای خرید او باید حداقل ۵۰ میلیون یورو پرداخت کنند، گفت :

حقوق من خوب است و از آن راضی هستم. تا کنون کمی پس انداز کرده ام اما چیز زیادی نیست و حالا اگر قرار است که این اتفاق نیفتد و من در اینجا باقی بمانم، باید این مبلغ (حقوقم) را افزایش دهند (با خنده)

 

گردآورنده: علیرضا اسلامی

🆔 @persianhoffenheim



کامنت‌ها